תכירו את פיצה FIX: הפיצה שכבשה את עפולה

בלי פוזות, עם נדיבות רבה, שימוש בגבינה צהובה אמיתית ומחיר מנצח. טום קודלר, הבעלים של "פיצה FIX", בעפולה חושף את הסוד שהוביל מאות לקוחות מכל רחבי העמק להתמכר לטעם ולהתענג מדי שבוע על כמה וכמה משולשי פיצה פיקנטיים ואיכותיים, על פסטות מפתות וסלטים רעננים במחירים מצחיקים

ביקור אקראי בסניף של רשת "פיצה FIX" בהוד השרון, הוביל לפני כחצי שנה את טום קודלר, 22, צעיר נמרץ ומלא אנרגיות חיוביות, לפתוח סניף דומה בעפולה.
כחובב פיצה נלהב, שיחה קצרה על בעלי הרשת, הספיקה לו בכדי לחתום על חוזה לרכישת זיכיון ופתיחת סניף מעוצב ומוקפד בבירת העמק, מרחק עשרים מטרים מסניף הדואר המרכזי בעיר. "הבחנתי מיד שזו פיצה איכותית, טעימה וכמובן אטרקטיבית מאוד מבחינת מחיר וברגע הזה הבנתי שבקרוב אפתח סניף בעפולה".

• "מה הקאץ'? שאין קאץ'"

מאז פתיחתה של הרשת, המונה כיום תריסר סניפים, היא צוברת תאוצה רבה וקהל סועדים נאמן, שמתענג על מגש פיצה איכותי, עם שימוש בגבינה צהובה אמיתית ורוטב עגבניות תוצרת עצמית, במחיר מצחיק של 15 שקלים, ממש ה"קופיקס" של הפיצות.

אין קאצ'י. פיצה FIX
אין קאצ'י. פיצה FIX משפחתית טעימה

"לא מעט לקוחות שנכנסים בשערי הסניף שלנו בעפולה שואלים אותי 'מה הקאץ" ולאחר שהם מתמכרים לטעמים של המנות השונות, הם מודים ואומרים שאין שום קאץ'", אומר טום, "אנחנו פשוט מוכרים מוצרים איכותיים, בכמויות גדולות, במחירים הכי זולים בעיר, שוב, מבלי להתפשר על האיכות. לא נתפשר גם על הניקיון ושימוש בחומרי גלם הכי איכותיים שיש, מהמותגים הכי מוכרים".
בחודשים שבהן פועלת הפיצה בעיר, הפך הסניף ליעד מועדף עבור מאות חובבי פיצות, בעיקר הורים שמחפשים פתרון מהיר לארוחות ילדיהם, בני נוער וצעירים, אבל גם מבוגרים, קשישים וכל קהלי היעד.

לא רק פיצות. בתפריט גם חלת הפתעות
לא רק פיצות. בתפריט גם חלת הפתעות

למרות מיקום הסניף בעפולה, לקוחות רבים פונים לסניף גם ממגדל העמק, בית שאן, קיבוצי ומושבי הסביבה ועוד, "רק אתמול קיבלנו הזמנה של 16 מגשי פיצה ממגדל העמק", סיפר טום, "היום רוב הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, שנהנים לאכול את הפיצה פעם אחר פעם".

 

• תפריט מגוון

לצד הפיצות הטעימות, התפריט של פיצה FIX כולל גם זיוות, סמבוסק, פסטות עסיסיות, המוגשות בנדיבות רבה, סלטים רעננים ועוד. "85 אחוזים מהתפריט שלנו נמכר ב-15 שקלים", אומר טום, "יש כמה מנות שאנחנו גובים עליהם קצת יותר דוגמת הפיצות הטבעוניות והפיצות ללא גלוטן שאהודות על חובבי הבריאות, ומן הסתם חומרי הגלם להכנתן, יקרים הרבה יותר".


"בהתחלה אנשים הגיעו אלינו בעיקר לרחרח, לטעום ולבדוק את האטרקציה הקולינארית החדשה והזולה בעפולה. היום אותם לקוחות באים אלינוו לשמחתי גם בגלל המחיר, גם בגלל הכשרות המחמירה, אבל בעיקר בגלל הטעמים


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעת האחרונה מתפרסמים באמצעי התקשורת דירוגים בנוגע לפיצות המועדפות על לקוחות ופיצהFIX מככבת באותם דירוגים. הפיצה זכתה גם לככב ברשימת הפיצות המועדפות על תלמידי בתי הספר בעפולה, במשאל אקראי שנערך לא מכבר.

• "להכין אוכל באהבה ולפתוח את היד בנדיבות"

"אנחנו שמחים שאנשים אוהבים את הפיצה שלנו. אנחנו עובדים מסביב לשעון בעסק שלנו, ובסופו של דבר אנחנו רוצים שהלקוחות ייהנו מהפיצה ויחזרו אלינו" אומר טום, "בגלל זה אנחנו מעניקים להם את השירות הכי טוב שאפשר ומקפידים לא רק למכור מנות טובות ומשתלמות אלא גם דואגים לניקיון, למשלוחים מהירים בעלות מינימאלית וכמובן לשירותיות. מה שמנחה אותנו מדי יום ביומו זה המוטו הבא: 'להכין אוכל באהבה ולפתוח את היד בנדיבות'. לשמחתנו גם הלקוחות באים אלינו שוב ושוב להינות ממגוון האפשרויות. יתרה מזאת, יש לנו לקוחות שמגיעים לסניף מדי יום ביומו, לפעמים אפילו פעמיים ביום, וזה מוכיח לנו שאנחנו מוכרים מוצר טעים, איכותי ומשתלם".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


טום מוסיף שהפיצה האהובה ביותר על לקוחותיו היא פיצה מוצרלה שכמובן נאפית באהבה רבה- ועם שימוש בחומרי גלם מוקפדים ואיכותיים ביותר. עוד במנות הנמכרות: פיצה ים תיכונית, פיצה 'חריף מטריף' לחובבי הז'אנר המתובלן וכמובן סלטים. מעבר לזה מגיעות גם המון כאמור הזמנות של פיצות ללא גלוטן ופיצות טבעוניות.

בתפריט גם מלוואח והמאפה הישראלי המפורסם זיווה
ניתן להזמין מלוואח ואת המאפה הישראלי זיווה

"בהתחלה אנשים הגיעו אלינו בעיקר לרחרח, לטעום ולבדוק את האטרקציה הקולינארית החדשה והזולה בעפולה. היום אותם לקוחות באים אלינו לשמחתי גם בגלל המחיר, גם בגלל הכשרות המחמירה, אבל בעיקר בגלל הטעמים, ובידיעה שלא יצטרכו לשלם מחיר מופרז. בסך הכול פיצה זו מנה די בסיסית ואין צורך לשלם עבורה סכום מופרז. אנחנו למעשה מוכיחים את זה. היום כבר לא צריך להתאמץ שחוגגים אירוע כלשהו, דוגמת מסיבות סיום, מסיבות כיתה, חנוכות בית וסתם ישיבה עם כמה וכמה חברים ובני משפחה. אפשר להזמין 6 מגשי פיצה חמים ומפתים ועדיין לקבל עודף".
נוכח הצלחת הסניף מסתכל טום כבר קדימה ובחזונו הוא רואה את עצמו פותח סניפים נוספים של הרשת ביישובים ברחבי העמק והפריפריה הצפונית, "זה עוד מוקדם, בגלל שאנחנו קיימים זמן קצר, אבל לנוכח ההצלחה הראש שלי כבר חושב קדימה", סיכם טום.