המרעננות הרשמיות של ארומה עפולה, שגרירנו דה פז קפץ לפריז ועוד.. פלאש! – רכילות בעמק

↑ נופר ותמר הן המרעננות הרשמיות של ארומה – בסניף עפולה. התמונה מדברת בעד עצמה…

קצת אחרי שהצטרף לקואליציה במועצת העיר עפולה, חגג ביום שישי יוסי אסרף, חבר המועצה את יום הולדתו. אנחנו מאחלים לו מזל והרבה טוב

קפץ לביקור ב לפריז, שגרירנו דה פז עם הבת והנכדה
קפץ לביקור בפריז, שגרירנו דה פז עם הבת והנכדה

↑ פליקס דה פז, ה"שגריר" הצרפתי של עמק יזרעאל קפץ בשבוע שעבר לביקור בניחוח צרפתי בפאריז יחד עם בתו המקסימה מירב ונכדתו המתוקה גפן. היה קפוא אך עם זאת מהנה.

דיפלומטיה בניחוח בדואי: דר' יוסי שבל, העומד בראש מכללת הגליל שמרכזה בנהלל, שמי צור, לשעבר שגריר ישראל בטורקמניסטאן וכעת ראש לימודי דיפלומטיה במכללת הגליל, ודר' רדא מנצור, עד לאחרונה שגריר ישראל בברזיל ובהמתנה לשליחות הדיפלומטית הבאה, השלימו את מפגש הרעים הדיפלומטי  במסעדה הבדואית אלסולטאן בבית זרזיר

אין על האנרגיות של צוות הברים באצולת העמק
אין על האנרגיות של צוות הברמנים באצולת העמק

↑ צוות הברים המובחר של אצולת העמק בתמונה קבוצתית- מלאת אנרגיות טובות.

הזמיר של העמק, ציון מלכה ממשיך להנעים בקולו הערב בשירים ענוגים במסגרת ערבי שירה בציבור ברחבי העמק. אנחנו מפרגנים

שאפו לפעיל איתי כהן, הפשיל שרוולים ועזר לתקן בורות בכביש
שאפו לפעיל איתי כהן, הפשיל שרוולים ועזר לתקן בורות בכביש

↑ איתי כהן, הפעיל החברתי של עפולה, מפנה מדי יום מזמנו ומרצו לטובת פניות של תושבים שמעדכנים אותו על מפגעים בבירת העמק. השבוע הוא הגדיל לעשות כשהחל לסייע בתיקון כביש במרכז העיר, במטרה שישמש את תושבי העיר כבשגרה.

מחיאות כפיים סוערות: עזרא שמיר שמנווט את פיתוח ושיווק פארק צבאים הופתע מהחזית האחידה שהפגינו חברי מליאת מועצת העיר בית שאן כשזכה למחיאות כפיים סוערות מחברי הקואליציה והאופוזיציה כאחד כשהציג את תוכניות קליטת המפעלים החדשים בפארק.