תכירו את הסופר הכי צעיר בעפולה

עילאי ברבי תלמיד כיתה ב' רק למד לכתוב וכבר הספיק להגשים חלום ולכתוב את ספר הביכורים שלו כאשר חצי מהרווחים הוא מתכוון לתרום לטובת ילדים חולים במחלקה האונקולוגית במרכז רפואי 'העמק'.

עילאי ברבי תלמיד כיתה ב' בבית הספר "גוונים" בעפולה השיק לאחרונה את ספר הבכורה שלו – עובדה שהעניקה לו את התואר הסופר הכי צעיר בעפולה.
כל הסיפור (תרתי משמע) החל כאשר עילאי החליט לעשות תצוגה של דינוזאורים שהוא לחבריו לכיתה. לאחר שלמד לכתוב הוא החליט לכתוב ספר תחת השם "היסטוריית הדינוזאורים" במסגרתו הוא מספר על סוגי הדינוזאורים האוהבים עליו. לאחר כחודש סיים לכתוב את הספר והחל במלאכת האיורים של הדינוזאורים שגם אותם שילב בספר הבכורה. 

"עילאי ישב אצל סבתו יום אחד והחל לכתוב ולצייר, כך במשך כחודש ימים עד שהוא סיים את הספר. הוא הציג לי את המוצר הסופי ואמר לי שיש לו חלום לפרסם את הספר ושכל הילדים יקראו אותו, החלטתי לסייע לו להגשים את חלומו" סיפרה האם בת חן והוסיפה: "אחרי שהוצאנו את הספר לאור, הוא גם החליט לתרום חצי מההכנסות לטובת ילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית במרכז רפואי 'העמק' בעפולה".
מאז ראה הספר אור ראשון הצליח עילאי למכור ספרים רבים. "נותרו לנו עוד מעט ספרים וכל מי שרוצה לסייע לאותם ילדים חולים מוזמן ליצור קשר בעמוד הפייסבוק של אמא תחת השם 'בת חן ברבי צרויה'" מזמין עילאי את הציבור מצהיר כי הוא מתכוון לשמור על מקומו כסופר הצעיר ביותר בעפולה: "אני כבר מתכנן בימים אלה את כתיבת הספר השני שלי".