הכירו את החייל הנעלם בצבא השלום

גוברים הקולות לצירופו של המחנך ואיש השלום נאיל זועבי מכפר נין, למערכת ההסברה הישראלית. צילום: אדהם זועבי

במשרד החוץ מכנים אותו "החייל הנעלם", נאיל זועבי המחנך ואיש השלום מהכפר נין, אשר נכון בהתראה קצרה לארח משלחות מחו"ל ובהם שגרירי קונסולים בביתו בכפר ולדבר בזכותה של המדינה שהוא כל כך אוהב וגאה להיות האזרח שלה.
"נאיל זועבי הוא הפנים היפות של מדינת ישראל, הוא נכס אסטרטגי משמעותי שהמדינה חייבת להציב אותו בקדמת הבמה במאבק נגד מכפישיה, מה- BDS ועד האנטישמים, הטוענים שערביי ישראל סובלים מאפרטהייד, גזענות ודיכוי". אומר בכיר במשרד החוץ.
באחרונה גוברים הקולות לצירופו של זועבי למערך ההסברה הישראלי, זועבי אשר באומץ רב שוחה נגד הזרם התועמלני, המוציא דיבתה של מדינת ישראל רעה, גאה להניף את דגל ישראל, כמוסלמי אדוק יוצא חוצץ נגד הרוע, הרצח והפגיעה בבני אדם, עסוק רובו ככולו בהפצת טוב, בחיבורים, בהשתלבות בחברה הישראלית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לדבריו של הבכיר במשרד החוץ: "אישיות כמו נאיל היא נכס מנצח, נכס אסטרטגי, הייתי ביום בו נחתו שלשה מסוקים סמוך לביתו של נאיל בכפר נין ומהם יצאו שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, ועוד 13 שגרירים ממדינות שונות, ששמעו ברוב קשב את דבריו של נאיל זועבי, אשר הפריך אחת לאחת טענות על גזענות, אפרטהייד וכיבוש, והבהיר כי יש לו מדינה אחת, ישראל שמה, דגל אחד – דגל ישראל. השירות שנאיל נתן ללא כל תמורה, לא יסולא בפז, ראיתי את השינוי ולמדתי מהשאלות שנשאל נאיל ע"י השגרירים את ההפתעה על פניהם. הנרטיבים ששותלים להם במדינותיהם הופרכו אחד לאחד ע"י נאיל".

מועדון היולדות של המרכז הרפואי העמק אירח את מנהלי מרכזי הצעירים של ישובים סביב בית החולים

|

א.נשים (ומעשים) טובים באמצע הדרך

|