תכירו את "הבדיקורונה": עמדת בדיקה ייחודית לקורונה במגדל העמק

הבדיקה בעמדה שהציבה מכבי שרותי בריאות מתאפשרת ללא צורך בציוד מגן ותוך 3 דקות. השימוש בה יסייע במאמץ להגדיל את מספר הבדיקות המבוצעות מידי יום. צילום: מכבי

מכבי שירותי בריאות הציבה עמדת בדיקה חדשנית לקורונה במגדל העמק. כחלק מהחשיבה הכוללת על שירות יעיל ואיכותי, במכבי מדווחים כי החל מהשבוע הוצבה עמדה קבועה לבדיקות קורונה בעיר לרשות המטופלים .
העמדה החדשנית מאפשרת תהליך נטילת דגימה סטרילי מרגע הזיהוי של הנבדק ועד העברת הדגימה למעבדה המרכזית של מכבי. במהלך הבדיקה, הדוגם שוהה בתא מבודד לחלוטין ללא מגע עם הנבדק ובהפרדה מוחלטת מהסביבה החיצונית.
התהליך אורך כ-3 דקות בלבד. בסיום לקיחת הדגימה מתבצע חיטוי של הציוד המחובר לעמדה באופן מידי ואוטומטי ובכך מתאפשר מעבר מהיר לביצוע בדיקה של הנבדק הבא.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


חברי מכבי מוזמנים לביצוע הבדיקות באמצעות הפנייה מרופא המשפחה על פי תור מסודר וזאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע התקהלות מיותרת. בהתאם לצורך ולהנחיית משרד הבריאות יפתחו עמדות בדיקה נוספות.
מירב אלמלח, מנהלת מכבי במגדל העמק: "בייחוד בתקופה כה מאתגרת חשוב לנו להעניק מעטפת שירותים מלאה הנדרשת בקהילה. נמשיך לפעול לבריאות התושבים בכל עת למען מתן שירות מותאם, אישי ונגיש לכל חבר".