תחרות סרטונים 'כחול לבן': מוצר ישראלי זה הלייק שלי

התאחדות התעשיינים תקיים במהלך חודש אוקטובר תחרות סרטונים ייחודית בשם "מוצר ישראלי זה הלייק שלי", במטרה לקדם ולעורר מודעות בקרב הדור הצעיר, לרכישת מוצרים תוצרת הארץ "כחול- לבן".
להטמעת מסרי התחרות בקרב הקהל הצעיר, את הקמפיין מובילים ברשתות החברתיות ארבעת ה- "סלבס"- טום קשתי, אדל בספלוב, קים אקאפי ועומר קינן. כל אחד מהארבעה העלה בעצמו סרטון, בו הוא מסביר מדוע כדאי להשתתף בתחרות ובכך לעזור להעלות את המודעות לחשיבות רכישת מוצרים 'כחול לבן'.
התחרות מיועדת לצעירים ומבוגרים יצירתיים, בני 13 ומעלה, הפעילים ברשת החברתית "פייסבוק". במסגרת התחרות המשתתפים מתבקשים ליצור סרטון ייחודי ומעניין באורך של עד 2 דקות, אשר מעודד רכישת מוצרים ישראליים "כחול לבן".
את הסרטון המשתתפים צריכים להעלות לדף הפייסבוק האישי שלהם ו/או באינסטגרם, לתייג #ישראלייקלי ולגרוף עליו כמה שיותר צפיות ולייקים. הסרטונים עם מספר הלייקים הגבוה ביותר יעלו לשלב הגמר של התחרות, שם ייבחרו על ידי ועד השופטים על פי איכות הסרטון הקריאטיביות שהפגינו (55%) ומספר הלייקים שהסרטון גרף (45%).
לזוכים המאושרים יוענקו פרסים שווי ערך-  פרס ראשון – 10,000 ₪, פרס שני –  3,000 ₪, פרס שלישי – 2,000 ₪, כאשר הפרסים יוענקו כסכום לקניית מוצרים תוצרת כחול-לבן ו/או לשימוש באתר תיירות ישראלי לפי בחירת הזוכים.
ראש מועצת רמת ישי עופר בן אליעזר וראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה התגייסו אף הם בכדי לסייע לקמפיין תחרות הסרטונים של התאחדות התעשיינים