תזמורת העתודה של עפולה זכתה במקום הראשון בתחרות בינלאומית

התחרות המקוונת לתזמורות נשיפה התקיימה בעיר לובז׳ בפולין בהשתתפות עשרות תזמורות מ-15 מדינות בסיומה זכתה נבחרת העתודה מעפולה הכוללת למעלה מ-50 נגנים במקום הראשון

תזמורת העתודה של עפולה בכלי נשיפה המכונה תזמורת א' צעיר רושמת הישג נפלא לאחר שזכתה במקום הראשון בתחרות מקוונת שכללה מדינות רבות באירופה. נבחרת העתודה מורכבת בעיקר מנגנים בשכבות ח'-ט', רובם לומדים במסלול של כיתות מוזיקה. 

התחרות המקוונת התקיימה בעיר לובז׳ בפולין בהשתתפות למעלה מ-40 תזמורות מ-15 מדינות. נבחרת העתודה של עפולה השתתפה בקטגוריה של תזמורות גדולות (40 נגנים ומעלה) עם עוד 13 תזמורות ובסיומה של התחברות זכתה במקום הראשון.
התזמורת בניצוח של שמעון בלאו מהווה עתודה לתזמורת הנוער הייצוגית וכוללת כ-50 נגני כלי נשיפה והקשה. היא פועלת במסגרת הקונסרבטוריון העירוני ונגניה לוקחים חלק באירועים עירוניים וארציים ובמסגרת כיתות המוזיקה הם מופיעים בטקסים ואירועים בית-ספריים. יש לציין כי ההישג הנפלא מצטרף לשני הישגים נפלאים נוספים של אנסמבל כלי קשת של הקונסרבטוריון העירוני בניצוחו של שמואל חגין שזכו במקום השני בתחרות בינלאומית מקוונת שהתקיימה במינסק בחודש שעבר ומקום שלישי בתחרות מקוונת שהתקיימה בסנט פטרסבורג.
"זו פעם ראשונה שתזמורת בקטגוריה הזו לקחה חלק בתחרות בינלאומית" סיפרה השבוע מנהלת הקונסרבטוריון העירוני לילך מידן והוסיפה: "בעבר עשו זאת הרכבים שונים, אך לא תזמורת העתודה והזכייה בתחרות המקוונת נותנת להם זריקת עידוד בתקופה זו".