תושבי עפולה והאזוור "כבשו" את תחנת המשטרה בעיר

משטרת עפולה פתחה השבוע את שעריה ליום חוויתי עובר ומשפחות וילדים שכלל תצוגת תכלית של כלבנים, פיינטבול, חשיפה למסוקי המשטרה, ליחידות הזיהוי הפלילי, החבלה ועוד

תחנת המשטרה בעפולה, או העמק בשמה החדש, פתחה ביום שני את שעריה, יחד עם עוד מספר תחנות נוספות במחוז הצפון לטובת יום חוויתי עבור הקהילה הסובבת את העיר.
היה זה יום חוייתי שאפשר למשתתפים הצצה לרגע לעולם התוכן של שוטרי ישראל. במסגרת היום החוויתי נחשפו בפני המשפחות, ההורים, והילדים יחידות המשטרה השונות ובהן: יחידת החבלה של המשטרה, פרשי הסוסים, רובוטים, יחידת הכלבנים, תחפושות וזיהוי פלילי, מסוקים, אופנועים ועוד. כמו כן הילדים יכלו להצטלם עם השוטרים בצילומי מגנטים ולקחת חלק בפעילויות יצירה בעמדות מיוחדות. בכדי לצנן את הילדים בחום הכבד ששרר במהלך היום, חילקו כחולי המדים ארטיקים לכל דורש. מאות מילדי העיר והסביבה לקחו חלק בפעילויות המהנות והשוטרים הקפידו לשתף עמם פעולה בשמחה.
ממשטרת ישראל נמסר: "יום זה אפשר לנו לתת לאזרחים הזדמנות להכיר את עבודת המשטרה ואת השוטרים עצמם פנים אל פנים באופן מהנה וחוויתי. אנו מקוים שהמשתתפים יזכרו יום זה כחויה משמחת לזמן רב. זכרו, אנחנו כאן בשבילכם – להגן ולשרת".

עוד תמונות מיום המשטרה הפתוח: