תושבי כפר תבור והסביבה נהנו מהופעה של אליעד, אלכס גדלקין קפץ לביקור במכללת נצרת עילית – יזרעאל ושירה בן חמו מצטרפת לצוות החנות של גרעיני עפולה. פלאש! – רכילות בעמק

תושבי כפר תבור והסביבה, נהנו ביום רביעי האחרון מהופעה מרהיבה של אליעד במסגרת מיזם בימות פיס. מופע מרגש זה, פתח את אירועי הקיץ במועצה. בתמונה, מימין לשמאל: עודד הלפרין– סגן ראש המועצה ויו"ר הנהלת המתנ"ס, אליעד, רוני קינן קוך – מנהלת המתנ"ס.
 
ממלא מקום ראש העיר עפולה שלמה מליחי חגג אמש יום הולדת בסימן 66. אנחנו מקווים שזכרתם לברך..

עולם קטן: יועץ התקשורת אהרון כפיר וזוגתו דר' שושי בר-און טיילו בשבוע שעבר בנפלאות צפון איטליה ותוך כדי פגשו במקריות בזמר האופרה האיטלקי גבריאל ריביס, שמככב מעת לעת על בימת האופרה הישראלית. בהידברות, סוכם על מפגש גומלין מתוכנן בתום הופעה בארץ הקודש.
 אביי דג'ן, ממשיך בפעילות אקטיבית במסגרת הרשימה האתיופית למועצת העיר עפולה. את התוצאות נראה בקרוב..

במגדל העמק ממשיכים לקדם את התכנית העירונית "עיר נקייה ומקיימת" ובחופש הקרוב ייהנו ילדי העיר מפעילויות שונות סביב נושא הניקיון ואיכות הסביבה.
 איציק חולבסקי, ראש המועצה האזורית מגידו נהנה בכל רגע מהופעה של הזמרת הצבעונית קרולינה. סתם שתדעו…

מ"מ ראש העיר נצרת עילית אלכס גדלקין, הגיע למכללת נצרת עילית-יזרעאל ליום הפתוח בשישי האחרון והתעניין בחגיגה המרשימה של פרחי סטודנטים שנרשמו לשנה"ל הקרובה, בין לבין גם החמיא למנכ"לית המכללה תרצה ריבק ועדן שמוקלר שהייתה מהאחראיות על היום הפתוח.
  שירה בן חמו היפיפייה מיקנעם הצטרפה השבוע לצוות החנות של רשת גרעיני עפולה בקניון G-6 בעיר. אם שאלתם את עצמכם מה היא עושה כשהיא לא בעבודה אז נספר שהיא בטח אופה לחבר, רז לוי.