תושבים בחבל תענך: "סגן ראש המועצה לא מייצג אותנו"

לדברי מספר חברים ממושבי התענך לא מתקיים שיח בינהם לדודי בונפיל, סגן ראש המועצה שיושב על משבצת נציג המושבים, "כרגע החיבור הזה לא עובד וזו בלשון המעטה. לצערי הסגן החדש לא ממש מעורה ומודע לצרכים שלנו. הוא מתגורר בגלבוע מספר שנים קטן יחסית וזה לא מאפשר לו להכיר את הנפשות הפועלות והמצוקות שלנו", אמר השבוע חבר מושב בחבל תענך. המועצה בתגובה: "מאז בחירתו של סגן ראש המועצה לתפקיד, מתקבלים שבחים רבים אודות שירותיו ויחסיו הטובים עם תושבים"

לפני כחודשיים מונה דודי בונפיל לתפקיד סגן ראש המועצה האזורית גלבוע, כנציג המושבים. המינוי לא הפתיע רבים מכיוון שבונפיל נחשב לאחד מאנשים הקרובים לעובד נור, ראש המועצה המכהן, במהלך קמפיין הבחירות שלו, והיה זה אך טבעי שהוא ימונה לתפקיד בכיר.

במועצה מספרים על אדם ראוי, יצירתי ומקצועי, אך מנגד, בקרב חברי מושבים בתענך, יש תסיסה ואכזבה רבה מהמינוי והחיבור עם בונפיל.

חבר מושב בתענך, שמוכר ומוערך בקרב התושבים סיפר השבוע: "אין לי ולו חצי דבר כנגד דודי בונפיל, אבל הייתי שמח שאדם אחר היה ממלא את התפקיד הזה שהוא בעל חשיבות עצומה עבורנו. אנו מתמודדים עם המון בעיות לא פשוטות וחשוב לנו שיהיה לנו כתובת במועצה לפתור את אותן בעיות. כרגע החיבור הזה לא עובד וזו בלשון המעטה. לצערי הסגן החדש לא ממש מעורה ומודע לצרכים שלנו. הוא מתגורר בגלבוע מספר שנים קטן יחסית וזה לא מאפשר לו להכיר את הנפשות הפועלות, את ה'מטריה' והמצוקות של חברי המושבים, בעיקר את אלו של חברי המושבים בתענך. לעניות דעתי הוא היה יכול למלא תפקיד אחר ועובד נור יכול היה למנות אדם אחר לתפקיד. אנחנו מודעים לכך שכל מנהל חדש מביא עמו את אנשי שלומו ואת האנשים שהוא בטוח בהם, אבל מצד שני צריך לראות גם את טובת התושבים".

הסגנים החדשים של עובד נור הישאם זועבי ודודי בונפילד
בונפיל, משמאל לראש המועצה עובד נור, בישיבת מליאה לפני מספר שבועות

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


תושב נוסף שהעדיף להישאר בעילום שם הוסיף: "החיבור בין דודי לתושבים רבים בחבל התענך לא קיים בכלל. הכעס שלנו לא מגיע ממקום נקמני, הבנו מיד שיהיו שינויים, אבל מצד שני אנו לא רוצים שלא יימצאו פתרונות לבעיות עמן אנו מתמודדים. רמי אלהרר הכיר לדוגמא היטב את השטח וידע לתת מענה לבעיות שלנו בכל התחומים, גם בתחומים החברתיים, וגם בתחומי החקלאות והשירות לתושב. עכשיו התמונה שונה. אני לא רואה שהתושבים בכלל פונים לקבל סיוע או מענה לבעיות, מתוקף זה שאין חיבור טבעי ונגישות. אני חושב שאפשר לעשות שינויים תוך כדי תנועה, כפי שראינו בעפולה ובמקומות נוספים וגם במקרה הזה צריך לשקול לבצע שינוי".

תגובת המועצה: "מאז בחירתו של בונפיל, מתקבלים שבחים רבים אודותיו"

מהמועצה האזורית גלבוע נמסר בתגובה: "מאז בחירתו של סגן ראש המועצה לתפקיד, מתקבלים שבחים רבים אודות שירותיו ויחסיו הטובים עם תושבים, וניכרת עליה בשביעות הרצון. העבודה עוד רבה, ואנו בטוחים כי סגן ראש המועצה יבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר. המועצה תמשיך לייעל ולשפר את השירות לתושבים, ובמידה ותוגש בקשה עניינית בנושא כזה או אחר, היא תיבחן לגופו של עניין".