תומר רחמים: "הוויכוח בין ששי לדני? לא תפסתי צד"

אחרי הכישלון המהדהד בעונה שעברה, הפועל עפולה פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2016/17 בווליום נמוך יותר. המנכ"ל תומר רחמים התפנה לראיון בו הוא דיבר על המתיחות בהנהלה, על הסגל והמטרות, על סוגיית גיא דיין, על הגירעון בתקציב וגם על הבלגן במחלקת הנוער. צפו בראיון  

אחרי הכישלון המהדהד בעונה שעברה, הפועל עפולה פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2016/17 עם שאיפות צנועות יותר וסגל רווי בשחקנים צעירים. לאימון הפתיחה הגיעו 26 שחקנים, ביניהם הרבה פנים חדשות, ביניהם הקשר גיא דיין שטרם חתם בקבוצה, החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו, הקשר פודי מוחמד, הבלם איתי עוזרי ועוד רשימה ארוכה של שחקנים צעירים.

הצוות המקצועי שהעביר את האימון כלל את המאמן אייל לחמן, עוזרו רומן זולו, שמשמש גם כמאמן שוערים בקבוצה, וכן מאמן הכושר החדש עומר טופז, בנו של דודו טופז ז"ל.

בזמן שהנשיא ששי יעקב מיהר לאירוע והיו"ר דני אסולין גזר על עצמו שתיקה, מנכ"ל תומר רחמים התפנה לראיון בו הוא דיבר בין השאר על המתיחות בהנהלה, על הסגל והמטרות, על סוגיית גיא דיין, על שחקני הבית, על הגירעון בתקציב וגם על הבלגן שמתחולל במחלקת הנוער בתקופה האחרונה. צפו בראיון.