תומר סויסה: "בעפולה יש תנאים שאין לאף קבוצה אחרת בלאומית"

הרכש הטרי של הפועל עפולה שהגיע מהפועל רעננה מליגת העל אומר בראיון "לעמקניוז": "המגרש בעפולה נמצא מטר מהבית שלי. ההגעה לעפולה? אני רואה בזה כירידה לצורך עלייה". שחקן נוסף שנמצא על הכוונת: הקשר הצעיר עילאי טרוסט. צילום: שיר רותם

עד לפני קצת יותר מחודש לא מעט סימני שאלה ריחפו סביב העתיד של הפועל עפולה בגלל הקשיים הכלכליים. אלא שבשבועיים האחרונים נדמה כי אותם סימני השאלה הגדולים התחלפו בסימני קריאה בולטים. לא זו בלבד שבמועדון הצליחו לשלם את כל המשכורות של העונה החולפת וגייסו במקביל כסף למחנה אימונים בחו"ל (סרביה), אלא גם החלו במסע החתמות מרשים, שמביא עימו הרבה אופטימיות לקראת העונה החדשה. אחרי החתמתם של שחקני רכש כדוגמת אדריאן רוצ'ט, יוריצה גרגץ, דור כוכב, אורי צעדון, שי בוזנח ועידן דוד, בעפולה החתימו השבוע גם את תומר סויסה, חלוץ עם פוטנציאל אדיר בקנה מידה של ליגת העל. "ההגעה לעפולה? ירידה לצורך עלייה."
לסויסה, בן ה-29, יש עבר עשיר בליגת העל. בעונה החולפת הוא שיחק ברעננה וכעת הוא מצטרף לעפולה-התחנה השמינית שלו בקריירה אחרי קרית שמונה, הפועל ב"ש, בית"ר ירושלים, הפועל חיפה, הפועל אשקלון והפועל רמה"ש.
החלוץ הבכיר, שמתגורר בשלוש השנים האחרונות בעפולה, מגיע לבירת העמק אחרי שנתיים לא פשוטות וינסה להתרומם בעפולה בחזרה. "היו לי שנתיים לא טובות, במהלכן לא כל כך מצאתי את עצמי ולא הגעתי ליעדים שהצבתי לעצמי", אומר החלוץ, "ולכן החלטתי לקחת צעד אחורה. מבחינתי ההגעה לעפולה היא סוג של ירידה לצורך לעלייה, ככה אני רואה את הדברים". מעבר לכך, לטענת החלוץ, היו שיקולים נוספים שהובילו אותו לחתום בעפולה. "העובדה שאני גר בעפולה גם עזרה לי לקבל את ההחלטה לחתום כאן. המגרש נמצא מטר מהבית שלי. בנוסף, יש בעפולה מתחם אימונים מדהים ותנאים שאין באף קבוצה אחרת בלאומית. אני גם התחברתי לאנשים כאן ולמערכת כולה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתשובה לשאלה כיצד הוא מתרשם מהסגל שנבנה עד כה והאם הפועל עפולה מסוגלת בעונה הקרובה להגיע רחוק, ענה סויסה: "כרגע מוקדם מדי לצאת בהצהרות. יש הרבה שחקנים שנבחנים בקבוצה. אנחנו נצא למחנה אימונים ואחרי שנחזור משם ניתן יהיה לקבל תמונה קצת יותר ברורה. באופן אישי, אם המועדון הזה לא היה מכוון גבוה-אז מראש לא הייתי מגיע לכאן. יש לנו מטרה מרכזית והיא קודם כל להגיע לפלייאוף עליון".
שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא הקשר הצעיר עילאי טרוסט, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה ששיחק בהפועל ב"ש.

אופיר חיים
אופיר חיים. יכול להיות מרוצה