תום פוטו פיניש מדהים: עפולה מתמודדת על כרטיס לליגת העל בכדורסל

היום(רביעי)תצא  הקבוצה לכפר בלום לסדרה של הטוב מחמישה משחקים. המנצחת בסדרה תזכה באחד משני הכרטיסים לליגת העל. עפולה בכושר מצוין עם סיומת אדירה של הליגה והדחה של המועמדת הראשית לעלייה – היורדת מליגת העל מאשדוד. בקבוצה מאמינים כי בעזרת הקהל הביתי אפשר יהיה לתת פייט לגליל ולזכות בכרטיס הנכסף לליגת העל. במוצ"ש (בשעה 21:15) מקווים בקבוצה למלא את ההיכל

לפני כחודשיים אחרי החלפת המאמנים בעפולה קיוו בקבוצה לא להסתבך בפלייאוף התחתון ובמאבקי הירידה. מאז בפוטו פיניש מוצלח של הקבוצה היא סיימה במקום השני והשבוע עלתה לחצי הגמר אחרי הדחה סנסציונית של היורדת מליגת העל מכבי אשדוד. העפולאים ניצחו פעמיים באשדוד והקבוצה רחוקה סדרה מליגת העל.
אחרי הניצחון במשחק הראשון באשדוד ומפח הנפש במשחק השני בו נוצחה הקבוצה משלשה בשנייה האחרונה בבית, ואחרי פגרת המבצע בעזה יצאו העפולאים למשחק המכריע באשדוד. המקומיים ניצבו במקום השני רוב העונה והיו המועמדים הראשיים לעלייה. עפולה בניהולו של ניר קפלן על הקווים וקרון דשילדס על המגרש נתנה את הטון לאורך כל המשחק וזכתה בניצחון בצדק. למרות דפיקות הלב שהיו בשנייה האחרונה – בסיום נרשם ניצחון גדול לעפולה שממשיכה כאמור לסדרת חצי הגמר.
ניר קפלן מאמן הקבוצה אמר בסיום כי הוא שמח על ההישג הנפלא אבל הבהיר כי הוא ועוזרו אלון מרלי כבר נמצאים עמוק בהכנות לגליל. קפלן אימן את הקבוצה בעונה שעברה והפסקת העונה בגלל הקורונה עצרה את המומנטום של הקבוצה שהייתה מועמדת לעלייה בעונה שעברה. כעת מקווה קפלן להשלים את המשימה. קפלן ציין כי סיום העונה והפגרה הכפויה דווקא עשתה טוב לקבוצה שעבדה קשה, שיפרה את רמת הכדורסל והחיבור בין השחקנים התחזק בצורה משמעותית ובא לידי ביטוי בסידרה מול אשדוד. קפלן ציין כי הוא מכיר את הקהל העפולאי ויודע שהוא יכול לדחוף את הקבוצה בבית ובחוץ בתקווה לכרטיס המיוחל.