תוכנית מצטיינים חדשה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

בימים אלה יוצאת אל הפועל תוכנית המצטיינים המובילה של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, 'ציונט' ועיריית נוף הגליל. צילום: דוברות המכללה

"התוכנית היא התחלה מבורכת למגמת העלייה בהצטיינות הסטודנטים במגוון לימודי ההנדסה במכללה וכעת הזרקור הוא על מצטייני מגמת תוכנה", אומרת מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה, אשר מובילה את התוכנית הייחודית במכללה.
הכל החל כאשר ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט קידם את פרויקט ומיזם 'ציונט', מיזם מצליח במספר ערים בישראל והביאו אל נוף הגליל.
"מיזם 'ציונט', הוא מיזם ייחודי ומרגש מאוד, מיזם עסקי אשר מהותו הינה ערכים וציונות נטו": אומרת ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה ומוסיפה, "זוהי חברה משפחתית אשר פועלת לשלב עסקים עם ערכים ואשר שמה לה למטרה להיות בית תוכנה חברתי מוביל בהעסקה של אוכלוסיות של עולים חדשים ועולים ותיקים ואוכלוסיות נוספות אשר המטרה אליה חותר המיזם 'ציונט' הוא בשילוב בשוק ההייטק הישראלי הפורח. בימים אלה רון להב מרכז מגמת תוכנה במכללה בשיתוף צוות המכללה מאתרים סטודנטים מצטיינים בהנדסת תוכנה. על פי התוכנית הסטודנטים שייבחרו בקפידה למסלול המצטיינים יזכו לתוכנית הכשרה בת תשעה מפגשים בהסתמך על הישגיהם במגמה במכללה. שיא התהליך יהיה כאשר בתום ההכשרה המקצועית, אשר תהיה ללא עלות ותועבר על ידי מומחי תוכנה של 'ציונט', בית התוכנה 'ציונט' יעסיק את המצטיינים בשכר גבוה של מעל לממוצע במשק. זוהי בשורה משמעותית ואופק רציני למצטיינים", סיכמה ששון אמויאל.
רון להב, מרכז מגמת תוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל אמר: "אחד הקשיים שבהם נתקלים סטודנטים בוגרים היום, הוא חוסר הניסיון וההזדמנות להיכנס לשוק ההייטק. המכללה הטכנולוגית נוף הגליל בשיתוף עם חברת ציונט, יוצאים במיזם משותף ייחודי, שאין כמותו בשום מכללה, במטרה להכשיר הנדסאים בוגרים וכאלו שעדיין לומדים לצורך הכנתם לשוק העבודה. במסגרת התוכנית יעברו המשתתפים, קורס מזורז לטובת ביצוע פרויקט המדמה את סגנון העבודה בעולמות פיתוח התוכנה. המשתתפים בקורס ילמדו תכנים מתקדמים בתחום הנדסת התוכנה, יתנסו בעבודה מעשית תוך דגש על שילוב התכנים שנלמדו בקורס ועבודה בצוותים, בדיוק כמו בהייטק. במהלך הקורס תבחן עבודת הצוותים כצוותים והתלמיד כפרט, ובסיומו חברת ציונט תבחר חלק מהסטודנטים להשמה בהייטק בשכר מתגמל והולם כמקובל בתעשייה."