תודעת השפע

החופש לבחור, החופש לבחור להתנהל, אחרת, להיות בתודעת שפע ולא בהישרדות, אז איך באמת אפשר להכניס את השפע לחיינו.
מכירים את ההרגשה שכל הזמן אנחנו עסוקים באיך אני סוגר את החודש? איך אני מארגן כסף לכל הארועים, בת מצווה, חתונה ואם זה קרוב משפחה אז התקציב למעטפה גדול יותר? איך לא יחזירו לי שיקים? איך אעמוד בתשלום החשמל החודש?
אלו הם מחשבות שמדירות שינה מעיננו, משפיעות על מצב רוחנו ועל האנרגיה שלנו. המחשבות הללו גורמות לכך שאין לנו כוח להתחיל את היום. בעבודה אנחנו חסרי סבלנות, מקטרים בלי סוף ובעיקר מתלוננים. בכדי לא להיות במקומות האלה צריך לקבל החלטה שאנחנו מתנהלים כלכלית אחרת ובוחרים בתודעת שפע.
בדיוק כפי שאמר המשורר גטה: "לפני שאתה יכול לעשות משהו אתה צריך להיות מישהו". ה"להיות" הזה הוא פשוט החלטה ובחירה שכל אדם יכול לבצע, קודם כל עשייה. להיות בתודעת שפע והכרת הטוב, תחושה של הצלחה ושגשוג בקשר למצב הפיננסי שלנו. האתגר הגדול ביותר הוא להרגיש הצלחה גם כאשר המצב הפיננסי שלנו לא הכי טוב.
כלומר, גם כאשר אנו חווים מינוס בבנק, איננו מרוויחים מספיק, גם אז אנו עדיין יכולים להיות בתודעת שפע.

חשוב לזמן לחיים שלנו את השפע שאנחנו רוצים. רוצים להרוויח יותר? תתכננו, קבעו יעדים ומטרות, התנהלו בצורה נכונה, כך שאתם יודעים  מה אתם עושים על מנת לקדם את העסק בכל שעה ושעה ביום. בצעו שגרות ניהול – הקפידו ליזום שיחות ללקוחות ותיאום פגישות במטרה להיות כל הזמן בפעולה. צעדים קטנים והרבה פעולות לקידום העסק יגדילו בסופו של דבר את ההכנסה. אז מה הבחירה שלכם היום?

רוצים עוד טיפים להתנהלות פיננסית נכונה? עקבו אחרי בפייסבוק.
מאת עליזה פרץ, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

מועדון היולדות של המרכז הרפואי העמק אירח את מנהלי מרכזי הצעירים של ישובים סביב בית החולים

|