תודה על כל מה שנתתם: בעפולה מתכננים ערב הוקרה לשחקני העבר בכדורגל וכדורסל

יוזמה מבורכת של אגף הספורט בשחקים עפולה הפגישה הבוקר כדורגלני וכדורסלני עבר של העיר. בתכנון: ערב הוקרה מרשים לשחקנים שהפכו במרוצת השנים לסמלים. צילום: עיריית עפולה

מנהל אגף הספורט העירוני בשחקים עפולה, שלומי אלבז, ערך הבוקר פגישה עם שחקני העבר של הפועל עפולה בכדורגל ובכדורסל והפתיע אותם: "הגיע הזמן לערוך לכם ערב הוקרה מרגש ומכבד". את ההחלטה קיבל אלבז יחד עם יו'ר דירקטוריון שחקים עו״ד אלי מלול על מנת להביע הערכה לשחקני העבר שייצגו בהצלחה רבה את העיר, לאורך עשורים רבים.
בין הנוכחים במפגש: איש הכדורסל וסגן ראש העיר, חביב פרץ, יו"ר הפועל עפולה בכדורסל יוסי מלכה, הבועטים במיל׳ נמרוד ברין, משה גואטה, החלוץ האגדי עמוס אעידן, דני אסולין ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אלבז ביקש מהנוכחים לרכז את כל שחקני העבר לערב אחד נוסטלגי, מושקע ומכובד. הערב, שצפוי להיערך כאשר מגבלות הקורונה יוסרו יכלול ארוחת ערב חגיגית וטקס הוקרה לשחקני העבר של המועדון.
אלבז אמר: "זה קלישאתי אבל ללא עבר אין עתיד. אני גדלתי כאוהד מושבע של קבוצת הכדורגל באצטדיון בוולפסון המיתולוגי וגם בהיכל הספורט העירוני בעפולה עילית. לפגוש את השמות האלו היום מבחינתי זה לא דבר מובן מאליו והגיע הזמן שנוקיר להם תודה. אין לי ספק שהמפגש הזה יהיה מרגש במיוחד".
אלי מלול: ״חשוב לדבר על העתיד אך לא פחות חשוב להסתכל ולהוקיר את מי שבנה אותו. הערב חשוב מאוד ויכלול את כלל שחקני העבר שמהווים עד היום את יסודות המועדון. זה הזמן שלנו לומר להם תודה״.