תגידו מברוק: יש בית חדש ל"ליכודניקים" של עפולה

השר לביטחון פנים גלעד ארדן, השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל, שר התשתיות יובל שטיינמיץ וחברי הכנסת ז׳קי לוי, איוב קרא, מיקי זהר ודוד ביטן חנכו היום את הסניף החדש של הליכוד בעפולה והעמקים. ״הגיע הזמן שנוביל וננהיג את העיר עפולה ולא נהיה מובלים״, הכריז מליחי באופן שלא משתמע לשתי פנים ביריית הפתיחה של האירוע

צמרת הליכוד בפתיחת הסניף החדש של המפלגה בעפולה
צמרת הליכוד בפתיחת הסניף החדש של המפלגה בעפולה

אחרי שנים רבות נחנך היום בעפולה סניף הליכוד החדש באזור התעשייה בעיר. שלמה מליחי, יושב ראש סיעת הליכוד בבירת העמק, יחד עם רמי טייב, יושב ראש הנהלת הסניף ואברהם איזון, יושב ראש מועצת הסניף קידמו את המהלך במסגרתו הושכר מבנה ראוי שישמש כבית עבור המפלגה.
את האירוע חנכו היום מלבד מליחי ופעילי הליכוד הבכירים בעמק גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, גילה גמליאל השרה לשיוויון חברתי, שר התשתיות יובל שטיינמיץ וחברי הכנסת ז׳קי לוי, איוב קרא, מיקי זהר, ודוד ביטן.
מדובר בבשורה של ממש עבור הפעילים, וזאת לאחר שבשמונה השנים האחרונות לא פעל סניף בעפולה, עיר שמזוהה כ"כחולה", עם תושבים רבים שמצביעים מדי בחירות למפלגת הליכוד.

״אין יום טוב יותר מלפתוח את הסניף מיום המעשים הטובים ובראש חודש ניסן, חודש הגאולה והחירות״, אמר שלמה מליחי בפתיחת האירוע, ״הגיע הזמן שנוביל וננהיג את העיר עפולה ולא נהיה מובלים. יש לנו את היכולת לכך. יש לנו מועמדים ובוחרים מצויינים בעיר״.
השר ארדן ציין בדבריו כי מליחי מפעיל את כל שרי הליכוד וחברי הכנסת למען חיזוק עפולה ופיתוחה. עוד ציין ארדן לטובה את ראש המטה שלו אופיר כץ, תושב העיר.

פעילים וחברי הליכוד רבים מילאו את אולם הסניף החדש של הלכוד
פעילים וחברי הליכוד רבים מילאו את אולם הסניף החדש של הלכוד

בעבר אמר מליחי לעמקניוז: "אין סיבה שיהיה סניף בטבריה, מגדל העמק ונצרת עלית ובעפולה לא". מליחי לקח את המשפט הזה קדימה והפך אותו יחד עם חבריו למציאות אמיתית שבאה לידי ביטוי היום באירוע ההשקה. "זה מתבקש שיהיה לפעילים שלנו בית שבו נוכל לקיים אירועים ומפגשים עם חברי כנסת ושרים. מעבר לכך בשנה הבאה צפויות להיערך בחירות מוניציפאליות אנו צריכים להיערך לכך מבעוד מועד. אין לי ספק שהסניף החדש יהווה בית אמיתי עבור הפעילים ועבור פעילים נוספים פוטנציאליים שיוכלו להיחשף לפעילות המפלגה ברמה הארציות והמקומית. המטרה העיקרית בחניכת הבית החדש של הליכוד בעפולה היא לקרב ולאחד את השורות ולהרחיב את המעגל. אני בטוח שיהיה לפתיחת הסניף השלכות חיוביות מאוד עבור המפלגה ברמה המוניציפאלית", סיכם מליחי.

תמונות נוספות מחנוכת הסניף החדש של הליכוד בעפולה:

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|