"תבחרו במאפיה או במכולת בשכונה"

במועצה האזורית עמק יזרעאל פועלים לתמוך בעסקים המקומיים"

"אנו נמצאים בתקופה מאתגרת, חוסר היציבות של השלטון המרכזי ביחד עם מגיפת הקורונה יוצרים תחושת אי וודאות", כך אמר השבוע אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל בדבריו לתושבי העמק, "על כן, אני מוצא לנכון לפנות לכל אחד ואחת מכם לחזק ולעודד. ידענו תקופות מאתגרות ויכולנו להן, וגם המציאות הנוכחית תחלוף ונצא ממנה מחוזקים".
בהמשך דבריו אמר ראש המועצה כי הוא פונה בבקשה אישית לתושבים לגילוי סולידריות. הדבר נכון תמיד, ובימים מאתגרים הוא נכון שבעתיים. עזרה לשכן, גילוי סובלנות, אורך רוח ולא פחות חשוב, העדפה של עסקים מקומיים בכלל ועסקים קטנים בפרט.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חשוב לזכור שלצד המורכבות הבריאותיות, מתהווה מציאות כלכלית מאתגרת, הבחירה של כל אחת ואחד מאתנו לבחור בעסק הקרוב, לתעדף את הקניה במכולת ביישוב או במאפיה השכנה היא זו שתיתן את התמיכה שכה נחוצה לעסקים המקומיים.
"אני מבטיח לכם כי המועצה קשובה וערוכה לתת כל מענה אפשרי לתושביה, וכי כמו בשגרה ואף יותר מכך אנו נתמוך וניתן כתף בכל מקום שנוכל ויידרש", אמר בצר, "בעת כזו חובתנו להתגייס ולסייע לסובבים אותנו- משפחה, שכנים, ביישוב ובאזור כולו, על מנת לבנות יחד את החוסן שיסייע לנו לצלוח בשלום את האתגרים שלפנינו".