צעיר נהרג בתאונת דרכים קטלנית בין ציפורי לסוללים

צעיר כבן 20 נהרג הבוקר בתאונה בהיו ה מעורבים משאית וכלי רכב פרטי. התאונה אירעה בצומת עילוט לכיוון צומת המוביל. צילום: מד"א

תאונה קטלנית אירעה היום לפנות בוקר בסמוך לשעה 4:00 בכביש 79 בין ציפורי לסוללים בצומת עילוט לכוון צומת המוביל, בתאונה הקשה התנגשו חזיתית משאית ורכב פרטי. כתוצאה מהתאונה הרכב הפרטי נלכד מתחת למשאית וכוחות הכיבוי פעלו לחילוץ נהג הרכב. כאשר לאחר חילוצו נקבע מותו במקום על ידי גורמי הרפואה. גופתו של הצעיר שנהרג נשלחה נשלחה למכון הרפואי באבו כביר לצורך זיהוי.
חוקרי תאונות דרכים הגיעו לזירת התאונה וחוקרים את נסיבותיה. נהג המשאית עוכב לחקירה בתחנת המשטרה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


חובש בכיר במד"א ערן עבו סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. נהג הרכב הפרטי לכוד מחוסר הכרה בתוך הרכב שנמצא כולו מתחת לחלקה הקדמי של המשאית. כוחות החילוץ פועלים במקום במשך שעות ארוכות על מנת לחלץ את הרכב תוך שימוש בכלים מיוחדים, משאית מנוף וטרקטור".
פראמדיק מד"א תאופיק בסול סיפר: "כוחות הכיבוי פעלו במשך שעות ארוכות ובעזרת מנוף מיוחד וטרקטור הוציאו את הרכב שנלכד בשלמותו מתחת למשאית וחילצו את הנהג, גבר בשנות ה 20 כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בזירת התאונה."