סמוך לעפולה: הרוג בתאונת דרכים קשה

גבר כבן 50 נהרג בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית, בסמיכות למחנה עמוס. חובש רפואת חירום במד"א ניר חי להט: "הפציעה של הלכוד הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח". צילום: דוברות כיבוי והצלה

לסטטיסטיקה המדממת של הקטל בכבישים הצטרף היום בבוקר קורבן נוסף. בתאונה קטלנית שארעה על כביש 65, ציר עפולה מחנה עמוס נהרג אדם בן 51. בתאונה היו מעורבים משאית ורכב פרטי. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי רכב פרטי שנסע לכיוון עפולה מכיוון מגידו התנגש במשאית שעמדה בצד הדרך.

כוחות מד״א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של נהג הרכב הפרטי. בדוברות המשטרה הוסיפו כי בוחני התנועה חוקרים מה סיבת ההתנגשות והיכן עמדה בדיוק המשאית בעת התאונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חובש רפואת חירום במד"א ניר חי להט סיפר: "הייתי בנסיעה באמבולנס כשנתקלתי בתאונת הדרכים הקשה בין הרכב המסחרי למשאית. נהג הרכב המסחרי, גבר כבן 51 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח בתוך זמן קצר".

בהודעה של דוברות כיבוי נמסר: "בבוקר יום ראשון התקבלה הודעה על תאונת דרכים על כביש 65, סמוך לעפולה עם לכוד ברכב. שלושה צוותים של לוחמי אש מתחנת מרחבית עפולה, בפיקודו של מפקד המשמרת רשף עופר אדרי חילצו את הלכוד במצב קשה". כאמור, הפצוע בתאונה נהרג.