ששי יעקב: "זו לא הקבוצה לה פיללנו, אבל עדיין מאמין במאמן"

אחרי עוד תוצאה מאכזבת (1:1 מול אחי נצרת) וכשהעונה של הקבוצה נראית בינתיים כמו כישלון גדול, נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, נתן דרור לתחושותיו בפייסבוק: "אותם שחקנים שצריכים להרים את הקבוצה ולהוביל אותה מאכזבים. הכי נוח להאשים את המאמן במצב"

 

 

עם מאזן מאכזב של 12 נקודות ב – 10 משחקים העונה של הפועל עפולה, לפחות בינתיים, היא לא פחות מכישלון. בקבוצה ישנה אכזבה עמוקה מהתוצאות ומהיכולת של השחקנים הבכירים, אבל עדיין לא מרימים דגל לבן ולא ממהרים לבצע זעזועים.


"מודה, זו לא הקבוצה לה פיללנו", כך פתח נשיא הפועל עפולה ששי יעקב את הסטטוס שלו בפייסבוק. "בקיץ, כשקיבלנו החלטה לבנות סגל שינסה להתמודד על עלייה, עשינו זאת מתוך רצון להוביל את הכדורגל בעיר עוד צעד אחד קדימה. עשינו הכול במגבלות היכולות שלנו. הבאנו מאמן מנוסה ושחקנים איכותיים שהוכיחו את עצמם. אף לקחנו סיכונים מסוימים וכל זאת כדי לשמח את תושבי העיר".


נשיא המועדון המשיך: "לצערי הרב לא התחברנו. שחקני רכש רבים אינם עונים על הציפיות מהם. אותם שחקנים שצריכים להרים את הקבוצה ולהוביל אותה מאכזבים.
הכי נוח להאשים את המאמן במצב. הכי נוח לפתוח במחול שדים של כעסים ומלחמות אגו. אמנם אלה לא ימים קלים, אך אני עדיין מאמין במאמן ובשחקנים. גם אלה שעוד לא מספקים את הסחורה. משוכנע שעוד נדע ימים יפים ובהקדם".