שר התיירות יריב לוין: "עם ז'קי לוי בית שאן תחזור לימי גדולתה גם בתחום התיירות"

בכנס שנערך ביום ראשון בשכונת נוף הגלעד אמר שר התיירות: "בית שאן זקוקה למנהיג כמו ז'קי לוי שימנף את יכולותיו למען העיר ולמען התיירות בעיר"

שרי ממשלת ישראל ממשיכים להגיע לבית שאן ולהביע תמיכה נחרצת בסגן שר השיכון ז'קי לוי, המתמודד לראשות העיר. השבוע היה זה שר התיירות יריב לוין שהגיע לעיר כאורחו של לוי וקרא לתושבי העיר לתמוך בו.
בכנס, שנערך בשכונת נוף הגלעד, הגיעו תושבים רבים מהשכונה להאזין לדברי הנוכחים, בתוכם חברי רשימת מחל- הבית היהודי למועצת העיר, חזי חרוב, יפה כהן ורונן גרשום, נציג הבית היהודי שאמר: "בית שאן היא פנינת תיירות שלא מימשה את הפוטנציאל הגלום בה ולכן אנחנו צריכים את משרד התיירות אתנו בכל הכוח. משרדי הממשלה של הליכוד והבית היהודי יסייעו לנו ואני קורא לכל הציבור להצביע לרשימת הליכוד והבית היהודי בראשות ז'קי לוי". שר התיירות לוין, חבר קרוב של ז'קי לוי, פרט את משנתו לגבי פרויקט התיירות של העיר והוסיף: "יש הרבה מה לעשות בבית שאן בתחום התיירות וביחד עם ז'קי נצעיד את העיר כמה צעדים קדימה בתחום התיירות. ז'קי יהיה ראש העיר הכי טוב שאפשר ובית שאן תצעד למקום הכי טוב איתו ותחזור לימי גדולתה בתיירות ובכלל". לוי עצמו הודה בחום ללוין ואמר כי מדובר בשר ביצועיסט וצנוע אשר יירתם בכל כוחו למשימה התיירות של העיר.

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|