שר המדע והטכנולוגיה ביקר בבית קק"ל למצוינות בנוף הגליל: "מעורר השראה"

במהלך סיורו נפגש השר יזהר שי עם תלמידים ושמע על תרומת המקום להישגיהם הלימודיים * אחראי בתי קק"ל למצוינות אבי מוסן: "השר הבין עד כמה יש צורך בדבר כזה". צילום: מערך הסברה קק"ל

שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי ביקר השבוע בבית קק"ל למצוינות בנוף הגליל, הראשון שהוקם בארץ, כאורחם של ראש העיר, רונן פלוט, אחראי בתי קק"ל למצוינות אבי מוסן ומנהל הבית שמעון אבוחצירא. הסיור במקום יצא אל הפועל לאחר מפגש בין השר שי ליו"ר קק"ל, דניאל עטר – יוזם פרויקט בתי קק"ל למצוינות.
במהלך הסיור התרשם השר מהחזון שמייצג בית קק"ל למצוינות, העיצוב המזמין של המקום והתוכן הלימודי, שכולל לימודי טכנולוגיה וסייבר. כמו כן נפגש השר עם תלמידים ושמע על התרומה המשמעותית של המקום להצלחתם בלימודים, לשאיפה למצוינות ולערכים של יזמות ולקיחת אחריות.
"בית קק"ל למצוינות מעורר השראה", אמר השר יזהר שי בסיום הסיור, "באמצע החופש הגדול מגיעים לכאן תלמידים מרצונם כדי ללמוד סייבר, לעשות האקתון ולשמוע על לימודים באוניברסיטת תל אביב. זה אומר הרבה על המקום הזה. אני מצדיע לקק"ל ולעומד בראשה דניאל עטר. מרשים מאוד ובהחלט יש מקום למשרד המדע והטכנולוגיה להתחבר לתכנית 2040 של קק"ל".


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחראי בתי קק"ל למצוינות אבי מוסן ציין כי הסיור היה מוצלח מאוד והשר החמיא לקק"ל על הפעילות שלה במקום. "זה היה סיור מאוד חשוב כי השר התעמק בנעשה בבית קק"ל למצוינות", סיפר מוסן, "השר למד על הפעילות ובשיחה עם תלמידים שאל הרבה שאלות. השר הבין עד כמה יש צורך בדבר כזה. קק"ל תשמח לשתף פעולה עם משרד המדע והטכנולוגיה בהשקעה במשאבים לטובת בני הנוער בנוף הגליל ובכלל בגליל ובנגב כדי להעצים אותם ולהביא אותם להישגים בכל התחומים הקשורים למיומנויות המאה ה-21".