שר הבריאות סייר במתחם התחסן וסע של מכבי

שר הבריאות, מר יולי אדלשטיין, הגיע לסיור במתחם התחסן וסע (דרייב אין) לחיסוני שפעת של 'מכבי' בחיפה. רן סער מנכ"ל מכבי אמר בסיור: "פתרון ייחודי ויצירתי לחיסון 1,000 איש ביום"

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, הגיע אמש לסיור במתחם הדרייב אין הייחודי לחיסוני שפעת שהקימה מכבי בחניון אצטדיון 'סמי עופר' בחיפה. את הסיור הובילו רן סער מנכ"ל מכבי, ד"ר מירי מזרחי-ראובני ראש חטיבת הבריאות, וד"ר גלית קאופמן ראש מחוז הצפון.
לאחר הסיור הוצגה בפני השר וצוותו ההיערכות היסודית של מכבי לחורף ולתחלואה הכפולה הצפויה. רן סער, מנכ"ל מכבי אמר: " המתחם הזה הוא פתרון ייחודי ויצירתי לחיסון המוני תוך שמירה על ריחוק וללא סכנת הדבקה. ".
שר הבריאות, יולי אדלשטיין אמר בסיור: "אנשים שמגיעים לכאן עוזרים לנו להתמודד עם סכנת התחלואה הכפולה בחורף הזה, הרבה תסמינים זהים לקורונה ולשפעת ולכן יותר מכל שנה אחרת חשוב שמי שעומד בקריטריונים ילך להתחסן. לפחות את המחלה החורפית הזאת נסיר מהשולחן, מדינת ישראל רכשה כ-4.2 מיליוני חיסונים שממשיכים להגיע לארץ, פי 2 יותר מכל שנה אחרת. כשאתם מתחסנים, על הדרך כנסו למתחם הקורונה הסמוך. כך נמגר יחד את המחלה"
במתחם הייחודי כל מטופל מגיע עם רכבו בתיאום תור מראש. סדרן ייעודי מפנה את הרכב אל אחד משישה מסלולים וכך מנתב את העומסים. החיסון מתבצע ללא צורך לצאת מן הרכב. בנוסף, עבור הילדים, הוקמה עמדה מיוחדת עם מגרש כדורגל קטן, באווירת האצטדיון, אשר יוכלו לשהות בה ולהנעים את הזמן, במהלך ההמתנה הנדרשת לאחר החיסון.
שר הבריאות התרשם מהמקצועיות והיעילות של מתחם החיסונים, והקשיב לציבור המחוסנים, שהביעו בפניו את שביעות רצונם מהמתקן שבמכבי העמידו לרשותם.
ראש מחוז הצפון של מכבי, ד"ר גלית קאופמן: "הקורונה והשפעת יצרו מציאות חדשה. הצוות שלנו יזם את הרעיון היצירתי של התחסן-וסע ובשיתוף פעולה מלא של הנהלת האצטדיון הצלחנו להקים משהו שאין כמותו בארץ."