שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר במרכז הרפואי העמק

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין בביקור ראשון במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית:
"התרשמתי מאד מהאיכות הרפואית של בית החולים. היערכות הקורונה צריכה להישמר ובוודאי לקראת החורף"

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום(20/10) במרכז הרפואי העמק ונפגש עם מנהל המרכז הרפואי העמק ד"ר זיו רוזנבוים, ואנשי הצוות שעוסקים בטיפול בחולי הקורונה.
בביקור השתתפו מנכ"ל הכללית, פרופ' אהוד דודסון, סמנכ"ל וראש חטיבת בתי החולים בכללית, ד"ר אורלי וויינשטיין וראש עיריית עפולה אבי אלקבץ.
במסגרת הביקור ציין מנכ"ל הכללית  פרופ' דודסון כי המרכז הרפואי העמק מקבוצת הכללית הוא עוגן של מצויינות רפואית בצפון וכי הכללית משקיעה משאבים רבים כדי להמשיך לפתח ולהרחיב את השירותים הניתנים במרכז הרפואי העמק ובכללית בצפון.
ד"ר רוזנבוים נתן סקירה על בית החולים, במהלכה ציין לשבח את אנשי הצוות של בית החולים על ההתמודדות המרשימה עם הטיפול בחולי הקורונה מאז פרוץ המגפה.
בין היתר ציין ד"ר רוזנבוים את הקמת מרכז הסרטן לצפון "בית שולמית" שהקמתו נמצאת בעיצומה, והוא בבחינת ציון דרך משמעותי ביותר למען הבריאות של האוכלוסייה בצפון.
במסגרת הביקור סייר שר הבריאות אדלשטיין במחלקות הקורונה א' ו ב' וביחידה לטיפול נמרץ, ושוחח עם אנשי הצוות העושים במלאכה.
בסיכום הביקור אמר השר אדלשטיין כי הוא התרשם לטובה מהרמה הרפואית של בית החולים, מהמקצועיות ומהמחויבות של כל אנשי הצוות שפגש במהלך הביקור. בנוסף אמר השר כי הוא השתכנע שקיים צורך להמשיך ולסייע למרכז הרפואי העמק לשפר את התשתיות ולהמשיך לגדול ולהתפתח בהתאם לצרכים של האוכלוסייה בצפון. על הקורונה אמר השר כי הירידה בכמות החיוביים בעקבות הסגר עלולה להוביל למצב שבו הציבור לא מספיק נזהר ונשמר. "אסור לנו להפסיק להיערך, ובוודאי לקראת החורף הציבור צריך להמשיך להקפיד מאד, ומערכת הבריאות חייבת להיות ערוכה ומוכנה להתמודד עם תחלואת קורונה".

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|

העמק: שירות חדש וייחודי בצפון לטיפול בגידולים שפירים בבלוטת התריס

|