שרי הליכוד למליחי: "אם תחליט להתמודד על ראשות העיר נתייצב לימינך"

מאות משתתפים, בינהם שרים בכירים וחברי כנסת השתתפו בחג הסוכות בערב האושפיזין של מיכל ושלמה מליחי בעפולה עלית

פקקי התנועה הרבים שהשתרכו בשכונת עפולה עלית במהלך היום השני של חול המועד הסוכות – בעקבות אירוע האושפיזין המסורתי של שלמה מליחי לא גרמו לכעס בקרב התושבים והאורחים שהגיעו לסוכה הכי מדוברת והומה בעיר – בכדי לשמוע את מ"מ ראש העיר עפולה, את שרי הממשלה ובכירי הפוליטיקאים. היה זה מפגן כוח פוליטי מרשים בכל קנה מידה, בייחוד נוכח שנת הבחירות שבפתח.
"מליחי אמנם לא הכריז באירוע רשמית על התמודדות לראשות העיר אבל לפי הקולות והאהדה שנשמעו בקהל שקראו לו לרוץ, כדאי לו מאד לשקול זאת בחיוב. הוא עצמו הודה כי מופעל עליו לחץ כבד להתמודד על ראשות העיר", אמר השבוע אחד הנוכחים באירוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"רק מליחי יכול להביא כל כך הרבה שרי ליכוד לעפולה", כך אמר בחיוך גדול אחד מהשרים שהגיעו לאחל חג שמח למליחי ותושבי עפולה במהלך אירוע האושפיזין המסורתי. אמר ולא סתם אמר.
בין הנוכחים בסוכה של מליחי: השרים חיים כץ, יריב לוין, אלי כהן, וצחי הנגבי, יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, יו"ר ועדת חוץ וביטחון וראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, סגן השר ז'קי לוי, ח"כ אורן חזן, ח"כ ענת ברקו, ח"כ יואב קיש, ח"כ נורית קורן, ח"כ שרן השכל, ח"כ אמיר אוחנה, יו"ר הסתדרות העובדים הלאומית יואב שמחי, ראש המועצה האזורית גליל תחתון מוטי דותן ועוד רבים.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|