שריד: האחיות בקיבוץ קיבלו תשורה על פעילותן בימים אלה

מחוות מרגשות נוספות נרשמו בכל רחבי העמק. והייתה גם קבלת שבת וירטואלית. צילום: דוברות מוא"ז עמק יזרעאל

ביישובי העמק שלל יוזמות מרחיבות לב, לחיזוק והעלאת המורל. מרגש לראות את כל המחוות של התושבים זו לזה וגם ליישובים שכנים- הפגנת סולידריות, תמיכה, גאוות היחידה וההירתמות של כולם למצב.
בקיבוץ שריד, נעשתה מחווה מחממת לב לכל הצוותים הרפואיים שעובדים לילות כימים למעננו, כשצוות תרבות וקהילה של הקיבוץ הכין תשורה מתוקה לכל האחיות בקיבוץ, שעובדות הן בקיבוץ והן מחוצה לו‪ :‬נעה הדס- אחות טיפול נמרץ ילדים, רויטל אלמוג- אחות מיון ילדים‪ ‬ושלומית רזניק- אחות פגייה בבית חולים העמק.
בסופו של שבוע ראשון של למידה מרחוק ולקראת שבוע נוסף‪,‬ הורי בית ספר "יסודי נהלל" בחרו להודות לצוות מחנכי בית הספר, על הנכונות, הרצון הטוב הזמינות והאוזן הקשבת לכל יד והוריו, בשליחת זר פרחים לשבת‪.‬ מגדלי הפרחים‪ zivroses ‬ התגייסו בזמן קצר וביצעו משלוח לכל מורה ומורה לביתה‪.‬ בהמשך אותו היום הם גם חילקו זר פרחים למשפחות מושב היוגב לפני כניסת השבת. כל משפחה במושב, קיבלה זר פרחים בצירוף איחולים לסוף שבוע שקט ופורח. צוות הרווחה של הצח"י במושב, ביחד עם מתנדבים, עברו בין הבתים במושב והניחו את הזר בכניסה לבתים‪.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בבית עיינות ברמת דוד, החליטו לשמור על שעת כושר גם בימים האלו!‪ ‬בית עיינות הוא בית סעודי לקשישים ברמת דוד, מאחר והימים ימי קורונה, אסור למשפחות ולמפעילי החוגים להגיע לבקר את הדיירים‪. ‬שוש, חברת רמת דוד, שהייתה המורה המיתולוגית להתעמלות בביה"ס 'העמק המערבי' ביפעת, היום בת 95, לקחה את המושכות והעבירה שיעור התעמלות לוותיקים‪.
ביישוב עדי הכינו ערכות הפגה לילדי ונוער היישוב ובעזרתה של רכזת הקהילה של מנשיה זבדה, שסיפקה חומר בערבית, הוכנו וחולקו ערכות גם לילדי אום סחאלי, שכניהם. נרשמה התרגשות רבה בקרב ילדי היישוב!
הסטודנטית מור אסף, השאירה ליד הדלת של שושנה, שקית עם דברים שהיא אוהבת. שושנה היא הוותיקה עמה היא נפגשת, במסגרת בפרויקט 'סיפורי חיים' במועצה. לפני ימי הקורונה, הן היו נפגשות באופן קבוע פעם בשבוע, בביתה של שושנה.
70 סטודנטים של המועצה לוקחים חלק במגוון פרויקטים של מעורבות חברתית עם ותיקים, ילדים, נוער וצרכים מיוחדים. בימים אלו כולם שומרים על קשר טלפוני או שיחות וידאו עימם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בגבעת אלה ערכו קבלת שבת וירטואלי,‪ ‬בציפורי הכינו וחילקו ערכות להכנת פסיפס לתושבים, בשדה יעקב חולקו עוגות לשבת לצוות הצח"י ולכל הרופאים והאחיות במושב, בחנתון חילקו את דגלי ישראל לתושבים בדואר, להעלאת המורל. כל היישוב קושט כדי שהם יוכלו להרגיש יחד בכל הלבד הזה! בנהלל עלון הכפר חזר, אחרי תקופה של היעדרות, עם התאמות למצב ופעילויות.
בכפר יהושע חגגו קבלת השבת עם שיר מחגיגות 60 לכפר, ילדים ונוער מסוועאד חמיירה עברו בית בית ביישוב וחילקו שי לאימהות, לכבוד יום האם‪ ‬בנוסף חילקו גם ערכת הפעלה ביתית לילדים‪.‬
ראש המועצה, אייל בצר אמר: ברגעים כאלו נמדד חוסנה של קהילה, אני גאה בתושבים שלנו, ביישובים שלנו ובקהילה שלנו. אתם עמוד השדרה שלנו. יחד, נעבור את המשבר הזה ונצא ממנו מחוזקים".

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|