שנהב מגדי ממגדל העמק – אלופת ישראל בתחרות רכיבה על סוסים

כבוד! שנהב מגדי ממגדל היא אלופת ישראל. מגדי זכתה בתחרות הארצית של ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל בענף הרכיבה המערבית על סוסים.

הישג מרשים לרוכבת הסוסים שנהב מגדי ממגדל העמק שזכתה בתחרות חשובה בענף הרכיבה המערבית על סוסים. התחרויות הן תחרויות ארציות תחת ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל, ומתקיימות בחוות דאבל קיי שבמושב שרונה.
"בשנת 2015 דורגתי סגנית ראשונה לאלוף ישראל", סיפרה מגדי והמשיכה: "ב-2016 סגנית שנייה לאלוף ישראל וב-2017 שוב סגנית ראשונה. בעונת התחרויות הנוכחית (2019) הגעתי למקום הראשון ודורגתי כאלופת ישראל במקצה טרייל קלאס נונפרו שהוא דירוג לרוכבים חובבנים (ללא מאמנים) מעל גיל 18.
עד כמה עבורך הזכייה הייתה מרגשת?
"הזכייה הייתה מאוד מרגשת עבורי. זו הייתה הפעם הראשונה שהגעתי לתואר "אלופת ישראל". אחרי שנתיים קשוחות ששילבתי את התחרויות עם הצבא ולאחר שוויתרתי על תקן ספורטאית פעילה בצה"ל, השתחררתי מהצבא לאחר שירות משמעותי ובין כל סימני השאלה הרבים שהיו לי (כמו לכל חייל משוחרר שיוצא לאזרחות), הסוסים והתחרויות היו נושא מאוד ברור ויציב בשבילי. בשנה האחרונה לאחר שהתפנה לי זמן לאחר השחרור ועם המון עבודה קשה, השקעה והתמדה בסופו של דבר הגעתי להישג המדהים הזה, שגורם לי להבין ששום דבר לא קורה לחינם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מאיזה גיל את מתאמנת?
"בעולם הסוסים התאהבתי כבר מאז שהייתי ממש קטנה. הסוסים פתחו לי דלתות לצדדים שלא הכרתי בעצמי. הביטחון העצמי שלי השתפר, קיבלתי עצמאות, למדתי לא לוותר לעצמי (וגם לסוסים) ושעבודה קשה בסוף תמיד משתלמת. הבנתי בזכות הרכיבה על סוסים ובזכות כל הסובבים אותי בשנים האחרונות שזה לא נורא ליפול או להיכשל, אבל גם שצריך לאסוף מהר כוחות ללמוד מהטעויות ולקום בחזרה. מעבר לכל זה, הסוסים היו מקום מפלט אחרי ימים קשים בבית ספר, בעבודה, בצבא, והיו כמו חברים טובים שמבינים ומרגישים עליך הכל, בלי צורך במילים בכלל. קשה לתאר במילים את החיבור שבין רוכב לסוס".
מגדי סיכמה: "כמובן שכל זה לא היה קורה בלי האנשים שמלווים אותי – אז תודה למאיה ואלי קרא על הניהול המדהים והעזרה המקצועית, עדי קרא שמעבר לעובדה שהיא חברה מאוד טובה שלי כבר מעל 10 שנים היא גם המאמנת שלי בשנים האחרונות, לחברים ולחברי נבחרת החווה על העזרה והעידוד. וכמובן תודה ענקית למשפחה היקרה שלי על כל התמיכה, העידוד, המימון, העזרה והאמונה הגדולה שמעניקים לי".

 

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|