שמח בעצמאות בעמק: עומר אדם, אייל גולן, נדב גדג', נועה קירל, יובל דיין ומשינה

מתלבטים איפה לחגוג את יום העצמאות הקרוב? פרוייקט מיוחד ומורחב של אתר עמקניוז עושה לכם סדר ומציג לכם את כל המופעים הצפויים ביום העצמאות ה-70 של ישראל בעפולה, נצרת עלית, מגדל העמק ובית שאן. עכשיו נותר לכם רק לבחור. ספריי הקצף עלינו. צילום: ליאת אלדר

עם חגיגות האביב והפסח שבפתח, נחשפים אט אט המופעים הצפויים לעלות בבמות חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל ברחבי העמק והאזור. אתר עמקניוז מציג לכם בפרוייקט מיוחד את כל ההופעות והחגיגות בכל רחבי האזור. תבלו.

• על הבמה בבית שאן: אייל גולן, יובל דיין, טליסמאן, משה פרץ, ישי ריבו, מיכל ינאי, רינת גבאי ומפרץ ההרפתקאות

אחת ההפקות המרכזיות והגדולות תעלה בעיר בית שאן. בערב החג תתארח כוכבת הילדים מיכל ינאי והדמויות המקוריות מסדרת הלהיט של הילדים 'מפרץ ההרפתקאות' במופע חדש. עוד בהפקה: הופעה של הזמר נדב גדג' (נציג ישראל לתחרות של האירוויזיון לשנת 2015), כוכב הנוער והראפר הישראלי טליסמאן, ו"לקינוח" – הופעה של הזמרת והיוצרת המוערכת, יובל דיין. האירוע המרכזי, המהווה את גולת הכותרת של האירועים האמנותיים בשנת 2018, יתקיים ביום חגה של המדינה ובית שאן (במוצאי עצמאות)  שחוגגים יחדיו 70 שנה כאשר לבית שאן יגיע הכוכב והזמר הכי מצליח בישראל אייל גולן, שיופיע בפארק הבנים שיחתום את חגיגות העצמאות. כל המופעים יש לציין ללא תשלום.

אייל גולן מגיע לבית שאן
אייל גולן מגיע לבית שאן. צילום: אלוני מור

פסטיבל האביב של בית שאן יכלול הופעות חיות של ישי ריבו, משה פרץ, אריק משעלי, אושר ביטון ('הכוכב הבא') ולהקת אוריינטל.
עוד במופעי הפסטיבל: מופעים לילדים, תהלוכת ג'אגלינג עם מאות אקרובטים ולהטוטנים חגיגה ישרא-יוונית עם הכוכבים מיוון: אריס קאמפנוס (The Voice) ואפרודיטי חטזימינה ולסיום: חגיגות המימונה המסורתיות בפארק האקליפטוס.
תהלוכת הג'אגלינג השנתית תצא מבית 'הדסים' אל פארק האקליפטוס כאמור עם מאות להטוטנים, רקדנים בתחפושות, חדי אופן ותסתיים בהופעה של רינת גבאי. מתחם הסראיה העתיק יהפוך לטברנה יוונית לערב אחד שתארח את אריס קאמפנוס, בוגר התוכנית The Voice ביוון ואת זוגתו, הזמרת היפהפיה אפרודיטי חטזימינה לקלאסיקות יווניות שמחות ומרגשות, בליווי להקה מיוון, ריקודי עם יווניים ומזטים ואוזו על השולחנות.

• עפולה: חונכים בעצמאות את המזרקה ומתחם התחנה עם משינה

להקת משינה, מכונת הרוקנרול' של יובל בנאי תעמוד במרכז החגיגות של בירת העמק. בחגיגות שייערכו במתחם התחנה יופיע גם הזמר המקומי מושיקו מור, הזמרים עדן חסון ויוסי שטרית וכוכבת הילדים מאייקי.

משינה יופיעו בעפולה. יח"צ דוברות עפולה
משינה יופיעו בעפולה. יח"צ דוברות עפולה

• מגדל העמק: ריקי בן ארי מהכוכב הבא ונועה קירל באות להקפיץ את העיר

אל הבמה במגדל העמק מגיעים מדי שנה אלפי תושבים לחגיגות שמפיקה מחלקת התרבות בעיר ונראה שגם השנה נראה תמונה דומה. בערב יום העצמאות תיערך הפקה מקומית בה יופיעו כל ילדי המתנ"ס, ולאחריה תעלה על הבמה למופע המרכזי ריקי בן ארי, פיינליסטית הריאליטי המוזיקלי הכוכב הבא. בן ארי כידוע היא בת העיר. יום אחרי תגיע לעיר עם שובל של מעריצים כוכבת הדור הצעיר – הזמרת נועה קירל – שמככבת בימים אלה בתוכניות הכפולה וכשופטת בריאליטי "גוט טאלנט".

• ה"יהלום" של נצרת עילית: עומר אדם

בכל רחבי העמק יופיעו שלל אומנים מוערכים עם רפרטואר שירים ולהיטים אינסופי, אבל בימת המופעים בעיר נצרת עילית צפויה לארח את עומר אדם- הזמר הכי "חם" ומצליח בישראל בעת הנוכחית. אחרי שמכר 30.000 כרטיסים למופע שלו באצטדיון סמי עופר בתוך כשעתיים- יגיע אדם להופעה שצפויה לעורר עניין רב בעיר ובקרב כל בני הדור הצעיר באזור. בעיריית נצרת עילית ציינו כי לעת עתה לא צפויה היערכות מיוחדת להופעה המסקרנת. עוד ביום העצמאות: הופעות של כוחות מקומיים מהעיר.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|