שמחה גדולה במשפחת מועלם, לילך ליבסטר חוסכת לדרום אמריקה וניקול רזניקוב טועמת את השייקים החדשים של יאמיז. פלאש! – רכילות בעמק

קולולו: אבנר ואסתר מועלם בחתונות בנם אלדר. מזל"ט.

לילך ליבסטר בת ה- 22, הצטרפה לאחרונה למסעדת השף הכשרה טנדוקה ביקנעם המושבה. כשהיא לא בעבודה היא בטח מתאמנת בסטודיו שאקי שייפ ביקנעם ועל הדרך חוסכת לטיול הגדול לדרום אמריקה. 

כמה אהבה: עומרי זריהן מעפולה בזמן איכות ממוקד ומזוקק יחד עם הבת המקסימה שלו אושר.

שלושה דורות של מנהלות מחלקת הגנים במועצה האזורית עמק יזרעאל: השבוע נפרדו במועצה מעינת בארי, מנהלת מחלקת הגנים בעשר השנים האחרונות שסיימה את תפקידה. באירוע הפרידה לקחו חלק מחליפתה, מורן ורטהיים, ורבקל'ה הוכמן שמילאה את התפקיד לפניה.

הקוסמטיקאית המוערכת אידית אלגרבלי ובתה עם כרטיסי הביקור המעוצבים להפליא של המכון המצליח שבבעלותה.

ליטל עשור ממגדל העמק הגיעה ביום ראשון השבוע למסעדת ללה בצומת כפר ברוך יחד עם גיא, בנה בן השמונה, שקיבל את תעודת סוף השנה ושאליה צורפה גם תעודת הצטיינות בלימודים מבית ספר נופים מגדל העמק. השניים נהנו מארוחת צהריים לכבוד פתיחת החופש הגדול. כל הכבוד!

איציק ישראלי, מנהל סניף הום סנטר עפולה עושה את עבודתו במקצועיות רבה והכי חשוב: עם חיוך אחד גדול ושרותיות יוצאת דופן, שקשה מאוד למצוא במחוזותינו. אנחנו תפסנו אותו השבוע על רקע מותגי הבריכות ומוצרי הקיץ האטרקטיביים והאיכותיים שנמכרים במקום.

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר, ניקול רזניקוב מעפולה זכתה להיות הראשונה לטעום את סדרת המילשייקים החדשים של יאמיז שיושקו השבוע. בין הטעמים החדשים של הקיץ: עד חצות, המלוח, במבה שחורה, חד קרן ועוד. המדור כבר מתרגש.