שלושה ימים לפני הבחירות להסתדרות: שלי יחימוביץ ב"שבתרבות" בעפולה

הבחירות להסתדרות: לאחר שלשבת התרבות הראשונה לפני כחודשיים, הגיע יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הפעם צפויה לגרוף את מרב תשומת הלב, המתמודדת שמולו ח"כ שלי יחימוביץ'. שלי יחימוביץ. המחשה: באדיבות המכללה האקדמית ספיר.

שבת תרבות בעפולה צפויה להיות מחר מרתקת כשהמועמדת לראשות ההסתדרות שלי יחימוביץ' תגיע לאחת ההופעות הפומביות האחרונות שלה לפני הבחירות. יחד אתה ישתתפו באירוע גם שר הכלכלה אלי כהן וח"כ עופר שלח.
שבת תרבות השלישית שמקיימים המרכזים הקהילתיים ועיריית עפולה, תתקיים מחר בהיכל התרבות בפעם הראשונה וזאת לאור הצפי להשתתפות קהל רב. האירוע ינחה העיתונאי אלי לוי, כתב חדשות 10 בצפון. עד עתה היו שבתות התרבות בגלריה העירונית וגרפו הצלחה מעל המשוער, כמו גם כותרות רבות בכלי התקשורת הארציים.
לאחר שלשבת התרבות הראשונה לפני כחודשיים, הגיע יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הרי שהפעם צפויה לגרוף את מרב תשומת הלב, המתמודדת שמולו ח"כ שלי יחימוביץ'.
שר הכלכלה שנכנס לא מכבר לתפקידו אלי כהן, יגיע גם הוא וצפוי לספק כותרות כלכליות, כמו גם ח"כ עופר שלח מ'יש עתיד', הנחשב לאחד מהח"כים מושכי הקהל. כלי תקשורת רבים צפויים להגיע לסקר את שבת התרבות.
שר הכלכלה שנכנס לא מכברתקשורת רבים צפויים להגיע לסקר את שבת התרבות.
דניאל בן, מנהל המרכזים הקהילתיים בעפולה ויו"ר הנהלת המתנ"סים גדעון פורת, מסרו כי הם שמחים ששבת תרבות הפכה להצלחה ולשם דבר ברחבי הארץ.

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|