שלושה טיולים משפחתיים שוברי שיגרה

כבר לא צריך להתפשר על יעד לטיול משפחתי בשביל לשמור על מסגרת התקציב ואפשר לבחור גם מקומות
אקזוטיים כמו מרוקו, איסלנד ואפריקה לחוויה יוצאת דופן. הנה כל הפרטים

טיול משפחתי מספק להורים הזדמנות נדירה לבלות זמן איכות משותף עם הילדים. הטיול עוזר לרענן את השגרה, הוא מתאים להורים וילדים בטווח רחב של גילאים ואפשר לצאת אליו באופן ספונטני או בתכנון מוקדם. טיולים בעולם גם לא יקרים כמו בעבר ולפעמים הם אפילו משתלמים יותר בהשוואה לפתרונות הנופש בארץ.

הדילמה היחידה שצריך להתמודד איתה בשביל לארגן טיול משפחתי מושלם ושובר שגרה היא באיזה יעד לנחות. היום כבר ברור שאין סיבה להתפשר על יעדים סטנדרטיים ויש לפחות 3 מקומות אקזוטיים עם ערך מוסף. הנה הם לפניכם:

• מרוקו

למרוקו תמיד הייתה מערכת יחסים מיוחדת עם ישראל והגיע הזמן להעביר אותה גם למישור התיירותי. טיול למרוקו לא דומה לשום דבר אחר שאתם מכירים ויש לכך המון יתרונות במהלך החופשה המשפחתית.

מרוקו: צבעים עזים מעוררי חושים
מרוקו: צבעים עזים מעוררי חושים. צילום: פוקסהביי

ילדים מתאהבים במהירות בצבעים ובריחות של מרוקו, ההורים נהנים מהאווירה המיוחדת וכולם יחד יכולים לצבור חוויות משותפות לכל החיים.

טיול למרוקו יוצא מישראל באופן מאורגן או עצמאי. מרוקו היא מדינה מדברית עם אקלים חם ולכן כדאי לתאם את הביקור לעונות המעבר, אך יש אזורים בצפון או בדרום שמתאימים דווקא לחורף או לקיץ המקומיים. כדאי לקבל המלצות על מקומות ששווה לבקר בהם במרוקו ולשמור על ראש פתוח.

• איסלנד

משפחות שמחפשות אווירה מערבית וקרירה יותר יכולות לנחות באיסלנד. עד לפני מספר שנים כמעט ולא היו נתיבי תעופה לאיסלנד, אך לאחרונה היא הפכה למדינה פופולארית מאוד בקרב ישראלים ותיירים מכל רחבי העולם. אפשר לשכור רכב לטיול כוכב באיסלנד או להתמקם באזור ספציפי בלבד.

איסלנד. צילום: פיקסהביי
איסלנד. יעד פופולרי לטיולי משפחות. צילום: פיקסהביי

הסיבות להצלחה של איסלנד קשורות לתרבות המקומית, למזג האוויר המיוחד ולאטרקציות שיש באזור. אפשר להגיע לאיסלנד ולהמשיך לשייט לווייתנים באוקיינוס האטלנטי, או להתמקד באזורי הפעילות שמהם ניתן לראות את "הזוהר הצפוני". בנוסף, קל להתמצא באיסלנד והיא נחשבת זמינה, נגישה ונוחה עבור משפחות עם ילדים קטנים או בני נוער.

• אפריקה

יבשת אפריקה היא יעד חלומי לטיול משפחתי. רוב המשפחות בוחרות באפריקה בשביל טיול ספארי מאורגן אך יש כאלה שמעדיפות לתכנן את החופשה לבדן. יבשת אפריקה מחולקת כידוע למדינות רבות וניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי יעדים מועדפים.

אפריקה: צילום פיקסהביי
אפריקה: טיול של פעם בחיים, נשיונל ג'יאגרפיק בלייב. צילום פיקסהביי

הטיול באפריקה מתאים למשפחות שרוצות לשבור את השגרה ולנצל את החופשה על מנת לחשוף את הילדים לפלאי הטבע. אפשר לנצל את הביקור כדי להסביר על סביבת המחיה של בעלי החיים, לראות מקרוב את ההתנהלות שלהם ולהתרשם מהתרבות המקומית. יש באפריקה המון בתי מלון ברמה גבוהה וגם מבחינה בטיחותית אין סיבה לדאגה.