שלושה וחצי חודשים לפני הבחירות: הרשימה של נגה שרון נחשפת

בכוורת של שרון יהיו אורן כהן, סטודנט למשפטים, ועורכת הדין ענבל אפשטיין-כידרה רס”ן במיל'. השניים יוצבו בצמרת הרשימה

תושבי עפולה, תכירו: נגה שרון, המתמודדת היחידה שתוביל רשימה בבחירות למועצת העיר עפולה, חשפה השבוע את שמותיהם של שני מתמודדים – שיהוו את חוד החנית בכוורת שלה.
לכוח הנשי של שרון תצטרף ענבל אפשטיין- כידרה, 39, נשואה לצפריר ואם לשתי בנות. ברזומה של ענבל תואר ראשון במשפטים, תואר שני במנהל עסקים ותעודות של יועצת ארגונית ומגשרת. היא השתחררה משרות קבע בצה"ל בדרגת רס"ן, לאחר שעבדה במספר תפקידי שלישות, כולל עם נערי מקא"מ.
החיבור הראשוני שלה עם נגה שרון החל דרך בתה, “נפגשתי עם נגה וגיליתי שיש לנו השקפות דומות במגוון רחב של נושאים. לכן החלטתי להצטרף לרשימה שלה", אמרה השבוע ענבל, “הנושאים שמעניינים אותי וקרובים לליבי הם חינוך, רווחה ותעסוקה ובנושאים אלה בכוונתי לעסוק. אלו הם גם נושאים שקרובים לנגה ולכן גם נוצרה ביננו כימיה כל כך טובה. אני מעריכה את מה שהיא עשתה ועושה למען הקהילה בעפולה, את האקטיבסטיות ואת העובדה שהיא פורצת דרך, כאישה הראשונה שמובילה רשימה בעיר. כל זה יצר חיבור טבעי כששתינו רוצות להוביל שינוי".
לצד ענבל מציג מועמדות גם אורן כהן, 25, במקור מנצרת עילית, הוא תושב שכונת רובע יזרעאל בעיר. כהן, סטודנט למשפטים במכללת שערי מדע ומשפט בהוד השרון משמש כראש משמרת במעברי הגבול של משרד הביטחון. בעת האחרונה הוא פועל לגלות מעורבות בעיר, בעיקר בעבודה התנדבותית  עם חיילים בודדים וזקנים עריריים.
פעילות זו הביאה גם לאינטראקציה הראשונה עם נגה שרון. "אני מגיע לפוליטיקה ממקום ממקום כן ואמיתי של שליחות", אמר השבוע כהן, "אני לא מתחבר למושגים בהם נתפסים הפולטיקאים בישראל דוגמת עור של פיל ועסקנים. בכוונתי להתמקד בפעילותי במספר נושאים ובינהם תרבות פנאי עבור צעירים, רווחה וחינוך. זו ראשית דרכי בעולם הזה וכולי תקווה שאצליח לפעול כמה שיותר לקידום נושאים עבור הציבור בעפולה".
נגה שרון: "הנבחרת שאיתי נבחרה בקפידה. מדובר בשני אנשים אמביציונים, עם מעוף וחשיבה יצירתית, מהטובים שיצא לי לפגוש. כשאני באה לשנות, אני באה לשטח ביחד איתם עם רעננות וכריזמה  ויש לנו עניין בטוב המשותף, בקהילתיות ובחזון של לעבוד למען התושבים. כשהם ישבו איתי במועצה נייצר שיח חדש נקי ומכבד".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|