שלומי חנוכה: "הסכומים שהציעו בליגה הלאומית לא התאימו לי"

הקשר הבכיר שלומי חנוכה (33), ששיחק בעונה שעברה בהפועל פ"ת ואחי נצרת ולפניכן 5 עונות בעפולה, התייחס למעבר המפתיע למגדל העמק: "בתור איש משפחה לקחתי בחשבון את השיקול הכלכלי. במגדל העמק אני יכול לשלב גם עבודה ולהרוויח הרבה יותר". היו"ר אלי אלפסי: "החתמתם של שחקנים כמו חנוכה ופלצ'וק מצביעה לאן אנחנו מכוונים-פלייאוף עליון"

פרויקט 'גלקטיקוס' בהפועל מגדל העמק? רגע לפני פתיחת העונה הקבוצה של אלי מזרחי ביצעה את אחת ההחתמות המרעישות של העונה בליגה א' צפון, לאחר שצירפה את הקשר/בלם שלומי חנוכה שנחשב בשנים האחרונות לשחקן בולט ומוערך בליגה הלאומית.
חנוכה, בן 33 מקיבוץ יגור, גדל במכבי חיפה ושיחק שנים רבות בהפועל עפולה (חמש עונות). את העונה החולפת הוא פתח בהפועל פ"ת, אבל עזב את המועדון בינואר וחתם באחי נצרת. חנוכה, שנחשב לסוג של מנהיג בחדר הלבשה, צפוי לשחק בעמדת הבלם בהפועל מגדל העמק, שבנתה סוג של 'גלקטיקוס' במטרה להחזיר את הקבוצה למאבקי הצמרת.

"עדיין יש לי הרבה מה לתרום בלאומית"

חנוכה התייחס למעבר המפתיע לליגה א' ואמר בכנות אופיינית: "מה הביא אותי לליגה א'? הסכומים שהציעו לי בליגה הלאומית לא התאימו לי. בתור איש משפחה שיקול הכספי משחק תפקיד. עכשיו שאני במגדל העמק יכול להרוויח גם שכר גבוה יותר וגם לשלב עבודה בשעות הבוקר. כמובן שגם עכשיו ההחלטה לרדת לליגה א' לא הייתה קלה עבורי כי זה מה שאני עושה כל החיים. אני יודע שיש לי הרבה מה לתרום גם בליגה הלאומית אבל בסיטואציה שנוצרה התאים לשחק יותר בליגה א'. אני שמח שהגעתי למועדון מסודר ואיכותי כמו מגדל העמק". היו"ר אלי אלפסי שהצטרף העונה למועדון ומנסה לחזיר את הקבוצה למסלול הנכון כמעט בכל דרך אפשרית, טוען: "החתמתם של שחקנים כמו שלומי חנוכה, ניקולס פלצ'וק ואחרים מצביעה לאן אנחנו מכוונים במועדון-פלייאוף עליון".

 

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|