שלום לוי: "אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל- כבר לא נפגע מכל דבר"  

עם תקציב של 1.1 מיליון שקלים וסגל לא רע בכלל שכולל בין השאר את צחי אליחן (החתמה מסקרנת), הפועל מגדל העמק פתחה את אימוניה בתחושה אופטימית. המאמן שלום לוי דיבר על הקיץ הסוער, על הסגל שנבנה, על ההתרגשות ועל הסיבות שיגרמו לו לחייך בסיום העונה

אחרי קיץ סוער שכלל הרבה שינויים (בעיקר בגיזרת ההנהלה), הפועל מגדל העמק פתחה אתמול (א' 31/07/16) את אימוניה לקראת עונת 2016/17.
האווירה באימון הפתיחה הייתה מאוד שקטה ואופטימית, ולמעט שניים שלושה אוהדים שנראו ביציע, על המגרש עצמו נכחו חבר ההנהלה החדש איציק איפרגן ודובר המועדון משה לוי. לצידם אפשר היה למצוא את יו"ר המועדון הנרי איפרגן וחבר ההנהלה מקסים אוחיון, שנראו מחויכים מאוד (כנראה שיש להם סיבה אחרי הקיץ הסוער).
 תקציב הקבוצה, בדומה לעונה שעברה, יעמוד על כ-1.2 מיליון שקלים, מתוכן 1.1 מיליון מגיעים מהעירייה והשאר מספונסרים. במושגים של ליגה א' מדובר בתקציב מכובד, שצריך להספיק בכדי לפנטז על הפלייאוף העליון.       
שלום לוי עם שחקניו
שלום לוי עם שחקניו במהלך האימון

על הקווים יעמוד המאמן המוערך שלום לוי, שהגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה ואחרי שנים רבות הוא מקבל לידיו את המושכות לבנות סגל בקבוצת בוגרים. רודריגו גטיקה, ששימש כעוזרו של שלום לוי בעונה האחרונה, עבר לאמן במחלקת הנוער של הפועל עפולה. מי שעוד הצטרף לצוות המקצועי הוא מאמן הכושר המוערך שרון כץ, שבמקביל ישמש כעוזר מאמן במכבי שעריים מהלאומית.

עמי גילברט
עמי גילברט שהיה בין הגורמים להישרדות הקבוצה בליגה עונה שעברה, ימשיך להנהיג את הקישור האחורי

סגל הקבוצה אומנם עבר מספר שינויים, אבל מרבית השחקנים מאשתקד ימשיכו בקבוצה. השוער מג'די חלאיילה (נעדר מאימון הפתיחה בגלל שעבר ניתוח בקע) ימשיך להיות השוער הראשון, ולצידו ימשיך כשוער שני שלומי אזולאי. בחוליית ההגנה הצטרפו המגן השמאלי המוכשר מתנאל בן סימון והבלמים הצעירים אביב מלכה וגיא גולדשטיין (עכו מליגה ב'), שישחקו לצד עידן בלסטרה הוותיק, שאמור להיות המבוגר האחראי בהגנה.

 עמי גילברט ורם סופר שהיו גורמים דומיננטיים מאוד בסיום העונה האחרונה, ימשיכו להוביל את הקישור האחורי. בקישור הקדמי ישחקו עמית דהן המוכשר שהגיע מעירוני טבריה ואופק מלול (קפטן), ממנו מצפים במועדון  לחזור להיות גורם מוביל בקבוצה. בהתקפה הצטרפו רון אדרי הצעיר שמגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, וכמובן צחי אליחן, אקס בית"ר ירושלים ובני סכנין, שבעיני רבים נחשב לאחת ההחתמות המפתיעות של הקיץ בליגה א' צפון. אין ספק שמגדל העמק מרוויחה שחקן איכותי שהוא מעל הרמה בליגה א' הזו.
צחי אליחן. החתמה מפתיע של העונה, מבית"ר ירושלים ובני סכנין נחת במגדל העמק
צחי אליחן. ההחתמה מפתיע של הליגה, מבית"ר ירושלים ובני סכנין נחת במגדל העמק
 שחקנים נוספים שממשיכים בקבוצה הם: יותם כהן, דוד מלכה, אסף מלול (מיועד להיות מגן ימני), אביב כהן (התאושש מפציעה קשה בברך), וכן דוד עטיה ובר זוארץ המוכשרים שעלו מהנוער.
הסגל הנוכחי עדיין צריך חיזוק בנקודות מסוימות ולא נתפלא אם ינחיתו עוד שניים שלושה שחקנים בולטים, אבל באופן כללי מדובר בחומר שחקנים טוב שבהחלט מסוגל להוביל את הקבוצה למרכז טבלה ומעלה.
רון אדרי, כשרון גדול שמגיע מנוער מכבי חיפה
רון אדרי, כשרון גדול שמגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה

 

במהלך האימון המאמן שלום לוי התפנה לראיון קצר בו הוא דיבר בין השאר על הדיבורים על מעמדו בקיץ, העל העזיבהו החזרה של הקפטן אופק מלול, על ההחתמה המסקרנת של צחי אליחן, על הסגל שנבנה וגם על הגעגועים לעוזרו בעונה האחרונה רודריגו גטיקה. (צפו בראיון וידיאו)