שכפול מפתחות וטיפול בחלונות חשמל? "חן לרכב" זו הכתובת שלכם

ב"חן לרכב" בעפולה בהנהלת איש המקצוע טל חן תקבלו את השירות הטוב ביותר בכל מה שקשור לחלונות חשמל לרכבכם, התקנת קודניות לרכב ומעכשיו גם לשכפול מפתחות לרכב וכיסוי מפתחות מקוריים לכל סוגי המכוניות. והמחירים? ללא תחרות

מזה שנים רבות מתמחה טל חן, הבעלים של "חן לרכב" בעפולה – בכל מה שקשור לתקלות במנגנוני חשמל ברכבים, נעילות מרכזית, בהתקנת קודניות חכמות והשמשת והתקנת אביזרים נלווים למכוניות.
לשירותים הללו הצטרף לאחרונה תחום נוסף בו ניתן שירות: שכפול מפתחות לרכב על כל סוגיו וכיסויי מפתח מקוריים לכל סוגי המכוניות.
המוניטין של טל מוכר ומוערך בכל רחבי עפולה והעמקים כתוצאה מלקוחות מרוצים רבים שמפקידים בידיו שוב ושוב את רכבם, במגוון רחב של תקלות.
טל מקפיד לקבל כל לקוח ולקוח באשר הם בסבר פנים יפות ולאחר בחינת התקלה מתחיל בתהליך התיקון או ההתקנה הנדרש. הידע הרב שצבר לאורך השנים הרבות בו הוא פועל בתחום הפכו אותו לאיש מקצוע מהמעלה ראשונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעבר למקצועיות הרבה, איכות השירות והידע הרב מקפיד טל לגבות מחירים הוגנים ושווים לכל כיס. העסק שבבעלותו פועל באזור התעשייה בעפולה – בסמיכות לאולמי פאר בעיר.
תחום הפעילות העיקרי שלו הוא כאמור החלונות חשמל לרכב בו הוא מתמחה וכולל תיקוני חלונות, מכירה, שיפוץ ועוד. ההוגנות והיושרה שלו חוסכים לא פעם מאות שקלים ללקוחות. ״אני שמח לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר, הכי מקצועי, מהיר וכמובן במחיר הוגן״, אומר טל, ״בסופו של יום אני מאמין שהלקוחות הם כרטיס הביקור הטוב ביותר שלי. לכן אני גם דואג לעבודה איכותית וגם מהירה מכיוון שאני יודע כמה חשוב ללקוח לקבל את הרכב במהירות האפשרית״.
אז בפעם הבאים שאתם נדרשים לטפל בחלונות לרכב שלכם אתם יודעים למי לפנות…

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|