שכונה חדשה של כ-100 יחידות דיור במוקייבלה

עובד נור: "שנים רבות של קיפאון הגיעו לסיומם, ומבשרות תקווה גדולה גם לתושבי מוקייבלה"

במסגרת מינוף הזדמנויות, ולאור הצמיחה במוקייבלה, מובילה המועצה למיצוי פרויקטים בישוב, בשילוב תקציבים מהחלטת ממשלה 922. השבוע מציינים בגלבוע את סיום שלב ב' בשכונה המזרחית, שכלל עבודות תשתיות מרובות, בהשקעה של כ-5 מיליון ש', כשבמקביל, נמצא בעיצומו שלב א' בפיתוח התשתיות בשכונה החדשה והצפון-מערבית.
עובד נור, ראש המועצה: "אנו מסירים חסמים, מאגמים משאבים וביחד עם התושבים והנהגות הישובים- רואים בהתגשמות החלומות. שוב באה לידי ביטוי התנהלות המועצה המקיימת שיתוף פעולה פורה ומוצלח עם כל הגורמים המעורבים, אשר מוביל לעמידה בזמנים, תוך ביצוע איכותי ומרשים".
גולת הכותרת לעבודות התשתית במוקייבלה (היישוב הגדול ביותר במועצה), הן בשכונה החדשה הנבנית באזור הצפון-מערבי של הישוב. לשכונה זו שווקו כ-100 יחידות דיור, והפיתוח בשלב זה מוערך בכ-8 מיליון ש', מרביתם גויסו מרמ"י. העבודות המרובות כוללות סלילת כבישים פנימיים, פיתוח נופי, צבע, גינות ציבוריות וביצוע מערכות תשתית תת-קרקעיות, ניקוז ומים, תקשורת, ותאורה. אופן הביצוע האיכותי מאפשר פתרון לאתגרים תשתיתיים שנוצרו במשך שנים רבות ובהיעדר מענים, כמו מפרצי חניות, מדרכות משתלבות, קווי ביוב, וכמו בניית כביש חדש 'עוקף מוקייבלה' (כביש מס' 2), כביש טבעתי חדש המהווה פתרון תחבורתי חיוני וגישה נוחה לשכונה החדשה.
"שנים רבות של קיפאון הגיעו לסיומם, ומבשרות תקווה גדולה גם לתושבי מוקייבלה", אומר עובד נור, ראש המועצה. "לאחר עבודה מקצועית מאומצת שלנו, בשיתוף התושבים, שווקו במהירות המגרשים, וכעת אנו בשלבים מתקדמים בפיתוח ואכלוס. יחד עם תהליך פנימי של לכידות קהילתית מרשימה, מעתה גם לצעירי מוקייבלה יש אפשרות להקים בית בישוב בו גדלו".