שישו את ירושלים

מגדל העמק ציינה את 'יום ירושלים' בסימן אחדות ובתהלוכה מסורתית ברחבי העיר בהשתתפות "משאית השמחה" ועשרות סטודנטים.

מאות תושבים, חגגו השבוע בשמחת יום ירושלים. חגיגות יום ירושלים במגדל העמק הן מסורת רבת שנים שהולכת ומתעצמת ומהווים המשך ישיר לחגיגות העצמאות. השנה בעקבות נגיף ה"קורונה" כלל החגיגות הוסבו לתהלוכה של "משאית השמחה" שמגיעה לכל רחוב בעיר כדי להרים את המורל של התושבים. כמו ביום העצמאות, חגיגות המימונה וערבי ההפוגה בשבועות האחרונים, גם הפעם החליט ראש העיר אלי ברדה להוציא את "משאית השמחה" לרחבי העיר.
החגיגות כללה תהלוכה ססגונית בהשתתפות סטודנטים וחידון דיגיטלי נושא פרסים. התהלוכה החלה מבניין העירייה עם ברכת ראש העיר והגיעה לרחובות הראשיים במגדל עם מאות חוגגים ששרו, רקדו ונופפו בדגלים מהמרפסות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחד ממשתתפי האירוע היה נרגש ביותר ואמר: "כל כך מרגש לראות את מגוון הרחב שהגיע לאירוע. מציבור דתי לאומי, דרך מסורתיים חילונים חרדים וכל עם ישראל הגיע לאירוע. זה הקסם של ירושלים, זה הקסם של מגדל העמק".
אחד הסטודנטים שהוביל את האירוע אמר: "לזה קיווינו ופיללנו. לראות מגוון של אנשים ולהביא את הבשורה של האחדות למגדל העמק. היה חשוב לנו לקיים שיתופי פעולה מרובים כדי שהאירוע יצליח, ואני שמח שזה אכן קרה.
ראש העיר אלי ברדה והרבנים הראשיים הרב גרוסמן והרב מנחם בירכו את המוציאים לפועל על שיתוף הפעולה בהפקת האירוע ואמרו: "זכינו לעלות את ירושלים על ראש שמחתנו, אבותינו התפללו לשנה הבאה בירושלים הבנויה ואנחנו זכינו להיות בה ומחויבים לשמור עליה לנצח כבירת הנצח של עם ישראל".