שירות חדש בכללית צפון: רפואה משלימה במרכז לרפואה יועצת במגדלי נצרת

לראשונה בנצרת יינתנו שירותי רפואה מערבית ומשלימה תחת אותה קורת גג תוך תקשורת רציפה ושיתוף פעולה בין הגורמים המטפלים (רפואה אינטגרטיבית). צילום: כללית

במרכז לרפואה יועצת במגדלי נצרת הרחיבו לאחרונה את השירותים ומהיום ניתן לקבל שירותי רפואה משלימה במרכז. לראשונה בנצרת יינתנו שירותי רפואה מערבית ומשלימה תחת אותה קורת גג תוך תקשורת רציפה ושיתוף פעולה בין הגורמים המטפלים (רפואה אינטגרטיבית).
לדברי ד"ר יוסף עאוני, מנהל המרכז לרפואה יועצת מגדלי נצרת "אנו נותנים למטופלים שלנו מענה שהוא לא רק מענה רפואי תרופתי, או שינוי אורחות חיים למטופל, אלא מרחיבים את אפשרויות הטיפול כך שניתן לתפור מענה אישי ומדויק לכל אדם. שירות רפואה משלימה ניתן על ידי מטפלות מוסמכות ובעלות ניסיון רב בתחום".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


שירות העיסוי הרפואי ניתן על ידי המטפלת באסמה מסאלחה (מרים), בוגרת מכללת "רידמן" מטפלת ברפלקסולוגיה ועיסוי הוליסטי שוודי רפואי, רקמות עמוק ובנשים הרות.
שירות טווינא ניתן על ידי חמאדה עותמאן, בוגר מכללת "רידמן ובעל הכשרה ברפואה סינית TCM.
כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה. כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, על ידי צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.

רפואה משלימה במגדלי נצרת. צילום: כללית
רפואה משלימה במגדלי נצרת. צילום: כללית

"אני מברך על שיתוף הפעולה בין המרכז לרפואה יועצת בכללית מגדלי נצרת לכללית רפואה משלימה. אנו לא מפסיקים להרחיב את השירות הרפואי הניתן במגדלי נצרת וניתן לקבל בו שירות רפואי מצוות רפואי מיומן שכולל רופאים מומחים ואחיות עם ניסיון מחדר מיון ויש לנו את כל הטכנולוגיה שצריך".