שירות חדש בכללית מגדלי נצרת: אקו לב עובר

בדיקת אקו לב זו בדיקה מיוחדת, המתבצעת רק במצבים מיוחדים לאחר שרופא הנשים זיהה בסקירת מערכות בעיה ומבצעים אותה על ידי מכשיר אקו לב שמזכיר אולטרסאונד רגיל

המרכז לרפואה יועצת כללית מגדלי נצרת הרחיב את שירותיו ולאחרונה החל שירות חדש – אקו לב עובר (הנקראת או אקו דופלר עוברי).
אקו לב עובר היא בדיקת אולטרסאונד, המבוצעת לרוב לאחר השבוע ה ־ 19 להריון ומאפשרת לבדוק לעומק את המבנה של לב העובר ואת תפקודו. בבדיקה מתמקדים במבנה הלב, בכלי הדם הנכנסים והיוצאים ממנו, בתפקוד הלב ובקצב הלב. זיהוי של בעיות בלב בעובר מאפשר לטפל בהן בשלב מוקדם בהריון או לאחר הלידה, ובכך מגדיל את סיכויי ההישרדות של תינוקות הסובלים ממומי לב קשים. את הבדיקה מבצעים מומחים בתחום קרדיולוגית ילדים, שמומחים למומים ולבעיות שעלולות להתגלות בבדיקה, ויכול לייעץ להורים ולהסביר להם מה חומרת הבעיה, מה הטיפולים האפשריים ומה צפוי להם בכל תסריט אפשרי של התמודדות.
בדיקת אקו לב זו בדיקה מיוחדת, המתבצעת רק במצבים מיוחדים לאחר שרופא הנשים זיהה בסקירת מערכות בעיה ומבצעים אותה על ידי מכשיר אקו לב שמזכיר אולטרסאונד רגיל. במהלך הבדיקה נוצרת יצירת תמונה באמצעות גלי קול, אבל התדירות והחדירות של הגלים שונה מהכשירים הרגילים. בשלב שבו מתבצעת הבדיקה העובר מספיק גדול והיא מתבצעת על הבטן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"בדיקה זו נעשית בדרך כלל בבתי חולים. בכללית אנו שמים דגש על חשיבות הבדיקות המשמעותיות והחשובות שניתן לבצע קרוב לבית, ולכן הוכנס השרות הזה הייחודי לקהילה במרכז לרפואה יועצת במגדלי נצרת. בבדיקה זו, ישנו שיתוף פעולה מלא בין קרדיולוג ילדים לבין מומחי רפואת האישה" אומר ד"ר יוסף עאוני, מנהל המרכז.
במרכז הרפואי מגדלי נצרת ניתן לקבל שירותים רפואיים בתחומים הבאים: מרכז בריאות האישה, אונקולוגיה, תת התמחויות ילדים, רפואה פנימית ואבחון פנימי מהיר, מכון קרדיולוגיה, אגף חושים אגף טראומה, נוירולוגיה, אגף כירורגיה וחדרי ניתוח, מכון רנטגן ואולטרסאונד, מעבדה ובית מרקחת, כמו כן מכוני פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק מהמתקדמים בארץ.
"במגדלי נצרת ניתן לקבל שירות רפואי מצוות רפואי מיומן שכולל רופאים מומחים והמרכז מהווה מרכז הוראה בכל התחומים ומגיעים אלינו סטודנטים לרפואה מהפקולטה בצפת וסטודנטים לסיעוד, לרנטגן ולהשתלמויות. המטופלים שלנו מקבלים כאן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים בתחומם" סיכם ד"ר עאוני יוסף.

קביעת תור מתבצעת בטלפון 2700*