שירות חדש בכללית: הצעה לתור באופן יזום לרופא יועץ במסרון 

במסגרת השירות החדש ישלח לכם SMS יש עם תאריך ושעה עם הצעה לתור לתחום אליו הופניתם- כ- 5 דקות מהפקת ההפניה על ידי הרופא

סיימתם את הביקור במרפאה והופניתם על ידי הרופא לאחד מהמקצועות הבאים: אף אוזן גרון, אורולוגיה, עיניים, קרדיולוגיה, נוירולוגיה, סוכרת, עור, אורתופדיה, אנדוקרינולוגיה וריאות ועכשיו אתם צריכים לתאם תור. לשירותי בריאות כללית שירות חדש ובו כ- 5 דקות מהפקת ההפניה על ידי הרופא ישלח אליכם SMS עם תאריך ושעה עם הצעה לתור לתחום אליו הופניתם.
לדברי רפי ברום, מנהל אדמיניסטרטיבי של כללית מחוז צפון "שירות זה החל לפעול בחודש האחרון ובמסגרתו התור ישוריין. במידה והתור לא יאושר על ידי המטופל, התור מוחזר למערכת.

• כיום, אנו עובדים על הרחבת השירות למקצועות נוספים

כללית לא מפסיקה להרחיב את מגוון השירותים הדיגיטליים והשירות החדש מצטרף לשורת שירותים טכנולוגיים חדשניים שהושקו בדיגיטל: הפיכת טופס 17 לאוטומטי ודיגיטלי ומועבר ישירות מהמרפאה לבתי החולים של כללית ולמכון מור במערכות הממוחשבות.
שירותי האון ליין זמינים החל מהשעה 16:00 – רופא משפחה, רופא ילדים ורופא עור (זמין החל משעה 20:00), ניתנים בשיחת טלפון או וידאו עם המטופל.
מכשיר ה – Tyto הוכנס על ידי הכללית לשימוש בשנה האחרונה. עם ה- Tyto הרופא יכול לאבחן את מצבכם הרפואי של הילדים מרחוק ולייעץ לכם מה לעשות. במחיר מסובסד של 299 שקלים בלבד. המטופלים שלנו מקבלים כאן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים בתחומם".

העמק: שירות חדש וייחודי בצפון לטיפול בגידולים שפירים בבלוטת התריס

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|