שיפוץ בניין מחופה שיש

למה כדאי לבחור בחיפוי שיש בתהליך שיפוץ הבניין עם קבוצת עידן, מה צריך לדעת על חיפוי שיש לבניין למבנה מסוכן, ואיך בוחרים את הקבלן המתאים?
המחשה: freepik

אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים לשפץ את הבניין שלכם, והחלטתם אחרי התייעצות משותפת בין כל דיירי הבניין שאחד האלמנטים אותם אתם רוצים לשפץ זה את החיפוי של הבניין – כדאי שתחשבו מאד מאד ברצינות על חיפוי שיש. לשיש יש יתרונות רבים, ומומלץ מאד על ידי מספר רב של קבלנים וגם של בעלי דירות שבחרו בחיפוי שיש, להשתמש דווקא בו עבור החיפוי.שיפוץ בניין עם חיפוי שיש יעניק עמידות למבנה שכן, שיש הוא חומר שעמיד בפני מזג האוויר. מעבר לכך, התחזוקה שלו קלה ונוחה ויש לו עוד יתרונות רבים. מעבר לכך, חיפוי השיש ישדרג באופן מהותי את הבניין שאתם מתגוררים בו ויעלה את ערך דירות המגורים שלכם.זוהי עובדה ידועה ומוכרת ששיפוץ טוב יכול להזניק את מחיר הדירה שלכם ושל שאר שכינכם לבניין, ולכן אנחנו מאד ממליצים להשקיע בשיפוץ משיש כדי להשיג מראה נהדר, נקי ומודרני וגם למקסם את הרווחים של הנכס הנדל"ני שמוחזק ברשותכם.

• למה כדאי לבחור בחיפוי שיש בתהליך שיפוץ הבניין עם קבוצת עידן?

שיפוץ בניין עם קבוצת עידן הוא תהליך שרלוונטי הן לצורך אסתטי ודקורטיבי כאשר מדובר על בניין מוזנח והן לצורך שמירה על בטיחות הדיירים בשל מבנה ישן מדי. הרבה פעמים יש צורך ליצור בשכונה מסוימת קו עיצובי אחיד בשל בנייה חדשה בשכונה ובהתאם לכך, משפצים באופן חיצוני את כלל הדיירים בשכונה כאשר החיפוי הדקורטיבי והפופולארי ביותר הוא חיפוי שיש. לא משנה אם אתם ושאר דיירי הבניין החלטתם לשפץ את הבניין או שוועדות תכנון ובנייה הציעו זאת לכם. חיפוי בשיש הוא לא סתם הפופולרי ביותר בשוק בפער. חיפויים אחרים יכולים להיות זולים יותר, או מזמינים יותר במבט ראשון. אבל אל תתפתו – חיפוי שיש הוא החיפוי המצליח ביותר ללא מתחרים אמיתיים. דברו עם קבלני בניין והתייעצו עמם בנושא כדי לקבל את הפרספקטיבה הנכונה – אין צל של ספק בכלל שחיפוי שיש הוא החיפוי המוצלח ביותר.

• מה צריך לדעת על חיפוי שיש לבניין למבנה מסוכן?

כאמור, אם החלטתם לשפץ את הבניין שלכם והוא גם דורש הסרת צו מבנה מסוכן פנו לקבוצת עידן היום, אין כמו חיפוי באמצעות שיש. מעבר לכך שהשיש מהווה חומר יוקרתי שמעניק לכל מבנה שהוא מחפה אותו מראה יוקרתי ומיוחד מאין כמותו, הרי שהוא עמיד מאוד. מכיוון שקירות המבנה החיצוניים נתונים לפגעי מזג האוויר, לשחיקה ועוד, חשוב מאוד לבחור בחומר עמיד שיחפה על הקירות וישאיר אותם איכותיים ועמידים לאורך זמן רב, מבלי שמזג האוויר יפגע בהם באופן כלשהו.

•  איך בוחרים את הקבלן המתאים?

ובכן, כדאי לפנות למספר רב של קבלנים כדי לקבל את הצעת המחיר הרלוונטית ביותר עבורכם. נסו למצוא קבלן שאינו זול מדי ואינו יקר מדי. עדיף גם שתלכו לראות את העבודות של אותו קבלו, כדי להיווכח אם הוא באמת מתאים לכם.

בהצלחה!

 

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|