שיעור עולמי במגדל העמק

תלמידי חטיבת הביניים של "אורט רוגוזין" השתתפו ביוזמה עולמית של האו"ם

 

תלמידי מגדל העמק השתתפו לאחרונה בשיעור הכי גדול בעולם. תלמידי כיתה ח' בחטיבת הביניים "אורט רוגוזין" בהובלת המחנכת דינה ויגודסקי השתתפו ב"שיעור הגדול בעולם" שמתקיים זאת השנה השנייה ביוזמת האו"ם ובשיתוף משרד חינוך במסגרתו נבחרו 17 יעדים בינלאומיים שהאו"ם החליט כי יש להשיגם עד שנת 2030.
"השיעור הגדול בעולם", הוא שיעור המתרחש בו זמנית במדינות רבות בעולם, על מנת להעלות את המודעות של אוכלוסיית העולם ומנהיגיו ליעדים הגלובליים- וביחד להביא לשינוי. על פי הרעיון הכללי שעומד מאחורי היוזמה, כל מי שמשתתף בשיעור תורם באופן ישיר להשגת היעדים כאשר השנה התמקדו ביעד החשוב- צמצום אי-שוויון.

תלמידי אורט בשיעור הגדול בעולם
תלמידי אורט בשיעור הגדול בעולם

בתחילת השיעור התחלקו התלמידים למספר קבוצות ובחרו תחומים שונים הקשורים של אי-שוויון בחברה הישראלית והגו רעיונות כיצד לעורר מודעות לתחום בו בחרו. שיעור כזה של למידה משמעותית תוך שימוש בכלים טכנולוגים מתקדמים, עורר בקרב התלמידים התלהבות רבה שבאה לידי ביטוי בעבודתם בכיתה ובתוצרים שהפיקו. מנהל חטיבת הביניים, יובל סביון, שנכנס לתפקידו בתחילת השנה ציין לשבח את התלמידים שלקחו חלק בשיעור מיוחד וחשוב זה ואמר: "אני רואה ערך רב בצמצום אי השוויון בחברה ובלקיחת אחריות ומנהיגות של התלמידים בתיקון עוולות חברתיות ובהפיכת החברה לשוויונית יותר".