שיעור באמנויות לחימה

תכנית לימודים חדשה "טייגר" – מאפשרת לתלמידי בית הספר "אורט אורן" להנות מאמנויות לחימה ולקבל כישורי חיים

"הטייגרים" של "אורט אורן": תלמידי כיתות ז'-ח' בבית הספר "אורט אורן" בעפולה חזרו בחודשיים האחרונים ללימודים מלאים לאחר שנה מוזרה במיוחד. לצד לימודי הליבה נהנים התלמידים גם מתכנית ייחודית תחת השם "טייגר" המשלבת שיעורי אומנויות לחימה יחד עם אימון אישי המעניקה לתלמידים כלים בכישורי חיים.
במסגרת התכנית זוכים התלמידים לפתח מיומנויות של מנהיגות, יכולת ביטוי ושיפור מיומנויות שפת הגוף בעמידה מול קהל. בנוסף, שימוש בטכניקות של אומנויות לחימה מסייעות לתלמידים לשחרר אגרסיות, כעסים לצד הזדמנות לצבירת הצלחות ולקבלת חיזוקים. לדברי צוות בית הספר התכנית תורמת להפחית אלימות, מחזקת את הקשר של התלמידים לבית הספר ומקנה להם חוויה גופנית ורגשית. צוות מדריכים מנוסה יוצר קשר חם עם הילדים ומעניק להם שורה של הפעלות אשר עוסקות בהקניית מושגים חשובים מעולם כישורי החיים על ידי וויסות, פיתוח מיומנויות ניהול עצמי, ניהול מערכות יחסים והתמודדות עם מצבי משבר לחץ ומצוקה.
מאיה ליפשיץ, רכזת התכנית, סיפרה: "אנו רואים בתוכנית זו הזדמנות נוספת ללמידה ייחודית של ערכים חשובים כמו כבוד, התחשבות בזולת, שליטה עצמית והקניית מיומנויות לחיים. אלו כלים מאוד חיוניים אשר מלווים את התלמיד בכל תחנות חייו והן כלי חשוב המקנה יתרון משמעותי ומסייע בהשתלבותו בכל מעגלי החיים ולעיתים אף תנאי הכרחי להצלחה של אותו תלמיד או תלמידה".

 

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|

העמק: שירות חדש וייחודי בצפון לטיפול בגידולים שפירים בבלוטת התריס

|