שינויים בהסדרי החנייה בעפולה- האכיפה ביום שלישי עד 7 בערב

בעקבות פנייה שנעשתה לרשות מגורמים שונים, הוחלט לשנות את הסדרי החנייה והאכיפה. בימים אלה מקדמים בעירייה תהליך של הורדת מחיר התו השנתי ל-30 שקלים בלבד

נהגים תושבי עפולה ותושבי חוץ החונים בעיר, האייטם זה הוא בעבורכם. בעיריית עפולה עדכנו כי החל מהחודש הקרוב יתבצעו שינויים בהסדרי החנייה.
בעבר, בשל תקלה לא הייתה אכיפה אחידה ברחבי העיר בימי שלישי החל מהשעה 13:00 אחר הצהריים ותושבים נאלצו לעיתים לשלם עבור חנייה באפליקציות השונות באזורים שבהם לא בוצעה אכיפה.
בעקבות פנייה שנעשתה לרשות מגורמים שונים, הוחלט לשנות את הסדרי החנייה והאכיפה כאשר מעתה תתבצע אכיפה גם בימי שלישי עד השעה 19:00 בערב, כלומר תוספת של 6 שעות אכיפה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעיריית עפולה ציינו השבוע כי ביצוע אכיפה אחידה בכל חלקי העיר לאורך כל ימות השבוע תעודד את התושבים לרכוש תו חנייה שנתי שעלותו לפי שעה 60 שקלים בלבד למשך שנה שלמה (כמחצית מעלות דוח חנייה בודד) ובימים אלה מקדמים בעירייה תהליך של הורדת מחיר התו השנתי ל-30 שקלים בלבד.
כמו כן, החל מהשבוע תושב או תושבת מעל גיל 67 לא ישלמו כלל עבור חנייה ולאחר הוצאת "תו זהב" ממחלקת החנייה יוכלו להחנות את רכבם באזורים המורשים לכך בחינם.