"שחקנים עפים על עצמם, שוכחים שהם בליגה א'"

יו"ר מגדל העמק, הנרי איפרגן, מבהיר כי אין בכוונתו להוציא סכומי כסף גדולים על שחקני רכש. בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית להקפיא בינתיים את ההחתמות עד לתחילת האימונים(1 לאוגוסט). עידן בלסטרה נדרש לקצץ בשכרו, המו"מ עם אורן עידו נפל בגלל 20 אלף

בהפועל מגדל העמק קיבלו החלטה עקרונית להקפיא בשלב זה את נושא ההחתמות עד לתחילת האימונים (1 לאוגוסט). היו"ר הנרי איפרגן, שדואג לשמור על המסגרת התקציבית בקפדנות רבה, מבהיר כי אין בכוונתו להחתים שחקני רכש בסכומים מופקעים. "הדרישות של שחקני הרכש שעד כה ישבנו איתם היו גבוהות מדי", טוען איפרגן, "הם לא מודעים למצב בשוק ובאים בדרישות מופרזות שלא מתאימות בכלל. זה לא לעניין. שחקנים יוצאים מפרופורציות. כנראה שהם שוכחים שהם משחקים בליגה א'. בינתיים הקפאנו את נושא ההחתמות עד לתחילת האימונים".

הקבוצה פיספסה הזדמנות להחתים את הקשר אורן עידו שהצטרף לעירוני קרית אתא שמכוונת להיאבק על העלייה. עידו, שנחשב לאחד המלפפונים החמים בליגה א', ניהל מו"מ עם מגדל העמק אולם העסקה נפלה בגלל 20 אלף שקלים. במקביל ישבו עם המגן הימני עידן בלסטרה. השחקן נדרש לקצץ בשכרו ובינתיים לא השיב להצעה.