שחקנים בנצרת עילית זועמים: "הציעו לנו שכר עלוב של 5 אלף ברוטו"  

מספר שחקנים מוערכים במועדון קיבלו לטענתם הצעה כספית מעליבה, מה שגרם להם לצאת למתקפה: "לא מספיק שאין מוסר תשלומים, עכשיו גם מציעים לנו שכר עלוב. שימצאו פראיירים אחרים. בקרוב תהיה נטישה המונית". המנכ"ל גיל ברעם בתגובה: "אין מה לכעוס. מי שרוצה שייקח את מה שהצענו לו ומי שלא אז שיברח". צילום: "בסט בול"

ראשית:

 

 

עונה חדשה, זמירות ישנות: הבעיות הכלכליות שהפכו לחלק בלתי נפרד משגרת המועדון בשנים האחרונות, ממשיכות לפגוע בהכנות של הפועל נצרת עילית לקראת העונה הבאה.

מרבית השחקנים טרם קיבלו שתי משכורות על העונה החולפת, מה שגורם לתסכול עצום, שכן רבים מהם מפרנסים משפחות ונאלצים להתמודד עם מציאות עגומה.
במקביל, על רקע הבעיות הפיננסיות במועדון מנסים להשאיר את רוב שחקני הסגל מהעונה החולפת, אולם נראה כי המשימה לא תהיה פשוטה. מספר שחקנים מוערכים בקבוצה ישבו השבוע למו"מ לגבי הארכת חוזיהם, ולטענתם, נעלבו מההצעה הכספית שהוגשה שלהם. "הציעו שכר עלוב של 5 אלף שקל ברוטו בחודש פלוס מענקים על נקודות. בליגה א' שחקנים מקבלים יותר. לא מספיק שאין מוסר תשלומים עכשיו גם השכר עלוב. שימצאו פראיירים אחרים שישחקו בשבילם", אמר שחקן בקבוצה.

שחקן אחר בנצרת עילית הוסיף ואמר באותו נושא: "ברור שבליגה א' משלמים יותר אבל שחקנים רוצים לשחק בליגה הלאומית. בקבוצה מנצלים את זה שאין לשחקנים הרבה אופציות באזור הצפון לשחק בליגה הלאומית, ולכן הם מרשים לעצמם להציע סכומים כאלה. עוד מעט יתחילו לשבת עם שאר השחקנים ויציעו להם גם סכומים מביכים ואז יתחיל הבלגן האמיתי במועדון. אני מעריך שתהיה נטישה המונית".

המנכ"ל גיל ברעם, כהרגלו, נשמע חד ותקיף: "זה נכון שהצענו להם את הסכום הזה. הם יכולים לכעוס, אבל בחיים לא צריך כל דבר בכעס. מי שרוצה שייקח את מה שהצענו ומי שלא רוצה אז שיברח. גם אני כועס על הרבה דברים. אין מה לעשות. זה המצב וזה מה שאנחנו יכולים להציע".