שחייני העמק קוטפים את המקומות הראשונים באליפות ישראל, נערי עמק חרוד אלופי מחוז צפון וחיים הנרי אוחיון גוזר את החוגר בשעה טובה. פלאש! – רכילות בעמק

עמק יזרעאל: שחייני העמק בהדרכתו של המאמן אנדרי טוט הגיעו להישגים מרשימים באליפות ישראל למים פתוחים שנערכה באילת. יובל ספרא (הראשון במשחה ל 5 ק"מ), יונתן רוסין (שני באותו משחה). כמו כן, השחיינית טל אשכנזי הגיעה למקום הראשון לגילאי 14-15 והשחיין הצעיר יואב פרבר סיים במקום ה-6 באותו משחה.  

זה הזמן להרים צלצול ולנחם את הכדורגלן העפולאי האהוב סהר בן מנשה שנפצע במשחק האחרון מול עכו וככל הנראה סובל מקרע ברצועות. אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה. ואמרו אמן.  

פשוט אלופים: בפעם השלישית ברציפות ובפעם השביעית בעשור האחרון, עמק חרוד שנתון ט' אלופי מחוז צפון. המדור מסיר את הכובע בפניהם.

חנך את מסך התוצאות: כדורגלן הפועל עפולה עידן דוד, שכבש במשחק האחרון של קבוצתו מול הפועל עכו את שער הניצחון, נכנס לדפי ההיסטוריה כאשר חנך את לוח התוצאות החדש באצטדיון העירוני בעפולה. ראוי למעמד.  

שישי שעבר, אצטדיון טדי: הקולגה איציק סולמון פגש את כתב הספורט של "ידיעות אחרונות" דוד בן שימול וזה נגמר בסלפי מחויך.

שישי שעבר, האצטדיון העירוני בעפולה: ג'ובני רוסו, בשבילכם השורד המסוקס מ"הישרדות "VIP וחבר בצוות המקצועי של מכבי חיפה, הגיע למגרש העירוני בעפולה כשהוא מלווה ברעייתו מאיה פישל ופינקס מעקב.

אחרי שלוש שנים של שירות בצה"ל, חיים הנרי אוחיון שעושה מגוון תפקידים בהפועל עפולה, נפרד השבוע ממדי הזית וגזר את החוגר עם חיוך ענק. בהצלחה באזרחות.

נשארים עם ג'ובני רוסו. הבועט בדימוס, שהגיע למגרש בעפולה כשהוא מלווה בדובר מכבי חיפה דודו בזק, גנב את ההצגה ביציע. עשרות מעריצים (בכל הגילאים) ביקשו ממנו תמונה למזכרת ורוסו לא אכזב אף אחד מהם. כוכב אמיתי.