"שום דבר לא מפתיע אותי, ככה זה שגדלים ברוסיה". ראיון מיוחד

מיוחד ל-עמקניוז: ד"ר בוריס יודיס, חושף לראשונה בראיון וידאו מצולם את הרגעים הקשים לאחר מעצרו על ידי חוקרי יאח"ה, המחיר האישי ששילם והמסקנות שאימץ בתום הפרשה. עוד בראיון הנרחב: יודיס מספר על יחסיו עם מירון ואלקבץ, החינוך שקיבל ברוסיה ומחסן אותו ב"ביצה הפוליטית", פרוייקט העסקים הקטנים אותו הוא מנסה לקדם בבירת העמק וגם: על כישרון מוזיקלי יוצא דופן שלא נחשף עד עתה. אל תפספסו!

ד"ר בוריס יודיס עבר המון מאז נכנס לפוליטיקה בבירת העמק. הוא משמש מזה שנים בתפקיד סגן ראש העיר, גם במהלך כהונתו של אבי אלקבץ וגם בימים אלה, כשיצחק מירון יושב בלשכת ראש העיר בבניין ברחוב יהושע. הניסיון והרזומה המרשים הובילו את הציבור בעפולה לתת לו מנדט בבחירות למועצת העיר במטרה שישרת אותם.

"אולי עכשיו אני חושב פעמיים וחצי". ד"ר בוריס יודיס במהלך צילומי הראיון
"אולי עכשיו אני חושב פעמיים וחצי". ד"ר בוריס יודיס במהלך צילומי הראיון

אבל הניסיון המדובר והקילומטראז' המוניציפאלי שצבר, לא הכינו אותו לפרשה שהתפוצצה בראשית השנה והובילה אותו ואת יצחק מירון לחקירה במשרדי יאח"ה וישיבה במעצר. בראיון וידאו אינטימי וייחודי לעמקניוז חושף יודיס לראשונה את היום אותו הוא לא יישכח בחייו, את הרגעים הקשים בחדר המעצר המעופש והמחיר הכבד ששילם בפרשה, למרות שלא הורשע בדבר.

סגן ראש העיר עפולה מספר גם על קשרי העבודה עם יצחק מירון ואבי אלקבץ, על מיזם ייחודי שהוא פועל לקדם עם עסקים קטנים בעפולה, הדרכים להגברת הביטחון בעיר וקצת לפני סיום הוא גם חשף בפנינו כישרון מוזיקלי חבוי. אל תפספסו!