שולט בזירה

הוא החל את דרכו בזירת הג'ודו בגיל 4 וכיום מדורג במקום השני בארץ עד גיל 21. בין לבין הוא תלמיד מצטיין (כיתת מופת בויצו ניר העמק), מאמן ילדים בתל עדשים, עושה אימונים אצל אורן סמדג'ה ומפנטז על שירות צבאי משמעותי (קורס טייס). הכירו את הטאלנט הצעיר מעפולה איתמר בן משה (18) שלא מפסיק לכבוש יעדים וחולם לייצג את המדינה בזירה הבינלאומית

בגיל 18 הג'ודוקא העפולאי איתמר בן משה, המדורג שני בארץ עד גיל 21, מתמודד עם שגרת חיים עמוסה ומאתגרת במיוחד: עד כמה? להלן התשובה: הוא מתמודד עם לימודים ובגרויות (תלמיד מצטיין בכיתה י"ב), אימונים קדחתניים על בסיס יומי עם הנבחרת בוינגייט, הכנות לקראת שירות משמעותי בצה"ל (חולם להתקבל לקורס טייס) ובנוסף גם מטפח קריירה בתור מאמן.
"זה נכון שסדר היום שלי הוא מאוד עמוס, אבל אני לוקח את זה באהבה", אומר בחיוך הג'ודוקה המוכשר מעפולה, תלמיד כיתה י"ב בויצו ניר העמק (כיתת מופת). "באופן טבעי בגלל הלו"ז הצפוף חיי החברה שלי מעט נדחקים הצידה. אני יוצא מדי פעם עם החברים אבל זה לא קורה הרבה. החברים שלי מקבלים זאת בהבנה ומכבדים את הדרך שבחרתי".

נמצא בזירה מגיל 4

הוא החל את דרכו בג'ודו בגיל 4 וכיום שייך לסגל של נבחרת הג'וניור (מגיל 17 עד 21). באליפות ישראל האחרונה לבוגרים הוא הגיע לחצי הגמר וסיים חמישי בארץ.
במקביל, הג'ודוקא המוכשר נחשב גם לתלמיד מצטיין, כזה שמקפיד לשמור על רמת הישגים נאה בלימודים. ואם לא די בכך, אז כבר בגיל 16 הוא עשה קורס מאמנים בוינגייט (חגורה שחורה) ובימים אלה הוא גם מוצא זמן לאמן ילדים בתל עדשים. ההורים דרור ואיילה (מנהלת ביה"ס) מעניקים לבנם המוכשר תמיכה בלתי מתפשרת. "בלי ההורים שלי לא הייתי מגיע לשום מקום. הם מלווים אותי לכל מקום", הוא מוקיר תודה, "אבא מקפיד שאשמור על רמת אימונים גבוהה ומקצוענית ומתעסק תכל'ס בפיתוח המקצועי שלי. ואמא שלי תומכת בי יותר מבחינה מנטאלית".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"חשוב לעשות שירות משמעותי"

בן משה, שלאחרונה חגג יום הולדת 18, צפוי להתגייס לצה"ל באוגוסט. למרות הקריירה המקצוענית בג'ודו, הוא מעדיף לעשות שירות משמעותי.

מה תרצה לעשות בצבא?

"חשוב לי מאוד לעשות שירות משמעותי. בימים אלה עברתי את המיונים הראשונים של קורס טייס. במידה ולא אתקבל לשם אז אעדיף ליהנות ממעמד של 'ספורטאי מצטיין' בכדי להתקדם בקריירה".

יש חלומות על אולימפיאדה או אליפויות אירופה?

"חלומות ושאיפות ברור שיש, אבל כרגע אני מתמקד יותר בטווח הקצר. התחרות הבאה שמצפה לי זו אליפות ישראל ג'וניור שצפויה להתקיים בפברואר בחיפה".

"שואפים לראות אותו באולימפיאדה"

האבא דרור מספר בגאווה על הטלנט הצעיר שהוא מטפח בבית: "אני מלא גאווה. הוא מתמודד בגאווה עם אתגר ועומס בלתי רגילים. אני ואשתי משתדלים לתמוך בו בכל מה שנדרש. מבחינתנו השמיים הם הגבול. החלום הגדול שלנו זה לראות אותו באולימפיאדה או באליפות אירופה".

 

 

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|